تیم پتروشیمی اروند قهرمان رقابت های فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی شد+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی تیم فوتسال پتروشیمی اروند موفق شد با شکست تیم پتروشیمی لاله قهرمان رقابت های فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی شود.

روز پایانی رقابت های فوتسال از ساعت ۱۰ صبح با دیدار دو تیم پتروشیمی رازی و پتروشیمی بوعلی سینا در مرحله رده بندی آغاز شد که در پایان آن تیم پتروشیمی رازی موفق شد با نتیجه قاطع ۶ بر ۲ حریف خود را مغلوب کند و در رده سوم این مسابقات قرار بگیرد.

پس از این مسابقه، نوبت به دو تیم قدرتمند پتروشیمی اروند و پتروشیمی لاله رسید، دو تیمی که روز گذشته در بازی هایی نزدیک حریفان خود را از پیش رو برداشته بودند و حالا در آخرین قدم برای قهرمانی می جنگیدند.

غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه نیز شاهد این مسابقه بودند و تعدادی از تماشاگران، با هیجان از تیم های خود حمایت می کردند.

نیمه اول این رقابت با وجود حمله هریک از تیم ها به سوی دروازه حریف، با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا همه منتظر اتفاقات نیمه دوم این رقابت شوند.

با آغاز نیمه دوم و پس از رفت و برگشت توپ به سوی دروازه دو تیم، پتروشیمی لاله موفق شد گل اول را به ثمر برساند و از حریف خود پیش بیفتد.

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی بازیکنان تیم پتروشیمی اروند با یک شوت پاسخ گل تیم حریف را دادند و کار را به تساوی کشاندند. اما این پایان کار نبود و در حالی که موقعیت های خطرناکی بر روی دروازه هردو تیم ایجاد می شد، تیم پتروشیمی اروند موفق شد با استفاده از غفلت بازیکنان حریف گل برتری را به ثمر برساند و نتیجه کار ۲ بر ۱ به سود پتروشیمی اروند تغییر کرد.

تیم پتروشیمی لاله بعد از دریافت این گل دروازه بان خود را نیز جلو کشید و با تمام توان به سوی دروازه حریف حمله کرد ولی تیم برنده  قصد نداشت این نتیجه را از دست بدهد و با دفاع مستحکم در مقابل این حملات دفاع کرد و در پایان موفق شد با همان نتیجه ۲ بر ۱ بازی را به پایان برساند و قهرمان رقابت های فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی لقب بگیرد.

گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی از ۱۴ آذر ۹۷ در ۷ رشته بانوان و ۸ رشته آقایان و با حضور ۱۸ شرکت پتروشیمی و ۱۱۷۳ شرکت کننده توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر در حال برگزاری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *