ارائه توانمندی های بازرگانی و عملیاتی بندر امام خمینی(ره) در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، ضمن شرکت در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته در قالب غرفه سازمان بنادر و دریانوردی، ظرفیت ها و توانمندی های بازرگانی و عملیاتی خود را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های حمل‌و‌نقل کشور و آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌ های روز صنعت حمل‌ و‌ نقل، راهسازی و راهداری با حضور شرکت‌ها و موسسات بین‌المللی و همچنین هیئتهای بازرگانی و تجاری بین‌المللی است.
این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حمل‌ و نقل زمینی (راه‌ آهن و جاده‌ای)، دریایی، هوایی و عملیات حمل‌ و‌ نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته است.
طی این نمایشگاه که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود، بیش از ۲۰۰ شرکت فعال و معتبر در حوزه‌ های حمل‌ و‌ نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل‌ و‌ نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارتاپ‌های حوزه حمل‌ و‌ نقل در سومین نمایشگاه بین‌ المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته شرکت کرده‌اند.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی و چندین نشست خبری و تخصصی از جمله مهمترین برنامه هایی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود و اشتراک فکری و ایجاد فرصتی برجسته به‌ منظور نمایش توانمندی ملی از حمل‌ و‌ نقل کشور و همچنین ارائه دستاوردها و توانمندی‌ های صنعت حمل‌ و‌ نقل کشور از دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود.