نمایشگاه ترنم عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی بندر ماهشهر افتتاح شد

در مراسمی با حضور مسئولان شهری، نمایشگاه ترنم عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: با توجه به اینکه ما با جامعه دانشگاهی که اغلب از قشر جوان جامعه هستند، سر و کار داریم، تصمیم گرفتیم نمایشگاهی در حوزه‌های مختلف حجاب و عفاف برپا کنیم.

پژمان شعبانی ادامه داد: این نمایشگاه در زمینه‌های حجاب‌ستیزی و مبارزه با حجاب در غرب، حجاب‌خواهی، حس برتر و در قالب های نوین همچون آتلیه حجاب در فضای هنری ، به جای مادرم ، انتخاب من ، تعالی ، همراه با تصاویر جهانی حجاب خواهی توسط هنرمندان و خوانندگان زن دنیا برگزار می شود. ضمنا در حاشیه نمایشگاه ترنم عفاف بانوان خلاق و هنرمند محجبه آثار هنری خود را به نمایش می گذارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۱ غرفه تشکیل شده که همکاران من تلاش کرده‌اند بحث حجاب و عفاف را در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهند.

شعبانی در پایان تاکید کرد: امیدوارم در این چند روزی که نمایشگاه ترنم عفاف در فضای دانشگاه دایر است، بتوانیم جوان‌ها را با بحث زیبای حجاب وعفاف آشناتر کنیم.

این نمایشگاه تا ۲۸ آذرماه در دانشکده زکریای رازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر برپا و پذیرای علاقمندان خواهد بود.