تیم های پتروشیمی لاله و اروند به فینال مسابقات فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی راه یافتند+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دو مسابقه فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی در سالن بعثت بندرماهشهر برگزار شد.

مسابقه اول بین تیم های پتروشیمی رازی و اروند برگزار شد. بازیکنان تیم اروند با لباس سفید و بازیکنان تیم رازی با لباس نارنجی رنگ به میدان آمدند که در پایان  تیم پتروشیمی اروند موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ پتروشیمی رازی را شکست دهد و راهی مسابقه فینال شود.

مسابقه دوم در مرحله نیمه نهایی نیز بین دو تیم پتروشیمی لاله و پتروشیمی بوعلی برگزار شد که بازیکنان تیم پتروشیمی لاله با لباس های زرد و بازیکنان تیم پتروشیمی بوعلی با لباس های مشکی وارد زمین شدند.

این دو تیم در رقابتی جذاب و نزدیک پا به پای یکدیگر تا دقایق پایانی بازی پیش رفتند و در پایان دو نیمه به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند و کار به ضربات پنالتی کشید که در این ضربات تیم پتروشیمی لاله موفق شد از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

بر اساس نتایج امروز، تیم های پتروشیمی بوعلی و رازی از ساعت ۱۰ صبح فردا ۲۶ آذر در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم های پتروشیمی لاله و اروند نیز از ساعت ۱۱ صبح در مرحله فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی از ۱۴ آذر ۹۷ در ۷ رشته بانوان و ۸ رشته آقایان و با حضور ۱۸ شرکت پتروشیمی و ۱۱۷۳ شرکت کننده توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر در حال برگزاری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *