رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

انهدام باند ۷ نفره سارقان بعنف در اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند هفت نفر سارقان بعنف با 15 فقره سرقت و یک فقره آدم ربایی در شهرستان اهواز خبر داد.

خورنا- به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف و یک فقره آدم ربایی در شهرستان اهواز، دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارقان به پلیس آگاهی استان ابلاغ شد .

این مقام ارشد انتظامی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی پنج نفره از اعضای باند سارقان بعنف را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: باتوجه به متواری بودن سرکرده های باند که یک مرد و مونثه بودند اقدامات اطلاعاتی گسترده ای صورت گرفت که در نتیجه پس از شناسایی محل اختفاء آنان با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف شده، بیان داشت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت بعنف و یک فقره آدم ربایی در شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه متهمان توسط مالباختگان شناسایی شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.