پیام تسلیت شهردار، رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر به مناسبت اربعین حسینی

پیام تسلیت شهردار، رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر به مناسبت اربعین حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان از راه رسید و اکنون زمین و آسمان سیاه پوش و گریان شهدا و مصائب کاروان اسرای کربلا هستند و بار دیگر موعد ادای احترام نوکران در برابر سرور خود فرا رسیده است؛ انسان بزرگواری که پیامبر اعظم (ص) فرموند ایشان و برادر بزرگوارشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) سروران اهل بهشت هستند.

اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست. در آیینه تاریخ ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد. چنین حادثه هایی، جاودانه و ماندگار است و هیچ سدّ و حائلی را توان پوشاندن آنها نیست.

این روزها با فرا رسیدن اربعین حسینی، میلیونها عاشق و دلداده با پای پیاده از سراسر جهان بویژه از کشور عزیزمان ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین رهسپار سفر کربلا می شوند تا علاوه بر حضور پرشور در این مراسم معنوی که نمایشگر اقتدار اسلام و مسلمین است، پیام مهم عاشورا را که همانا شهادت، استقامت و پایداری است، به گوش مستکبران و دشمنان اسلام و قرآن برسانند خوشا به سعادت آنانی که سختی راه را به جان خریدند وزائر حسینی شدند.

افتخاری بس بزرگ است که مردمان مومن و ولایتمدار شهرستان بندرماهشهرنیز میزبان و خدمتگزار زائران اربعین حسینی در موقعیت قمربنی هاشم (ع) درشلمچه هستند که به سهم خود به تمام خادمین الحسین(ع) بویژه هیئت ها عزاداری ، مواکب ودست اندرکاران وهمه عزیزان مستقر در موقعیت قمر بنی هاشم (ع) خواهران وبرادران بزرگواری که این ایام در مسیر تردد زائرین حسینی شبانه روز و بی منت، خدمت کردند ،خسته نباشید و خداقوت می گوییم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای همه ی آنان را مسئلت داریم.

اینجانبان اربعین حسینی را به همه دوستداران و دلدادگان سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بویژه به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری وولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و به مردم ولایتمدار بندرماهشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده امیدواریم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

مجتبی آبادی
رییس واعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر

مجاهد نظارات
شهرداربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *