نماینده خرمشهر: جاده آبادان – ماهشهر هر روز قربانی می‌گیرد/ جاده مرگ تعریض شود

خورنا: نماینده مردم خرمشهر گفت: تاکنون ۱۳۰۰نفر در جاده آبادان – ماهشهر جان خود را به دلیل عدم وجود استاندارد جاده‌ای از دست داده‌اند.

عبدالله سامری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به حادثه دو ساعت پیش جاده آبادان – ماهشهر که به نام جاده مرگ معروف شده است، اظهار داشت: در حادثه امروز ۴ نفر کشته و دو نفر زخمی شدند و چند روز پیش نیز ۱۰ نفر از هموطنان در این جاده جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل باریک بودن مسیر و عدم وجود استاندارهای لازم در این جاده، تاکنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از هموطنان در این جاده جان خود را از دست داده‌اند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با بیان اینکه از وزیر راه و شهرسازی و مدیران استان بابت تعریض این جاده درخواست‌هایی ارائه شده است، گفت: متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای عریض کردن و اصلاح جاده انجام نشده است.

سامری با اعلام این خبر که دو ساعت پیش ۴ نفر از هموطنان در این جاده به علت تصادف کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند، تاکید کرد: بارها به مسئولان تذکرات لازم را داده‌ایم که این جاده را تعریض کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس خاطرنشان کرد: در دیداری که با رئیس جمهور داشتم، مشکلات این جاده را برای وی بازگو کردم که در واکنش به این موضوع مسئله را به خنده و استهزاء گرفتند.

وی تاکید کرد: با ادامه روند فعلی و عدم توجه وزیر راه و شهرسازی به اصلاح جاده مرگ، قطعا مسئله استیضاح در مجلس پیگیری خواهد شد.