دانشگاه فرهنگیان کانون انسان‌سازی در کشور است

خورنا- مرید نیازی عصر امروز در نشست خبری یکصدمین سال تاسیس آغاز به کار مراکز تربیت معلم عنوان کرد: نقش و جایگاه معلم در تربیت مدیران توانمند در کشور بیش از گذشته باید مدنظر باشد.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در توسعه فرهنگ افزود: رسانه‌ها برای بیان یکپارچگی خدمات دانشگاه فرهنگیان در استان و کشور باید بیش از گذشته اهتمام و در معرفی اقدامات مراکز دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

مدیر دانشگاه فرهنگیان اندیمشک، آموزش همگانی در مدارس را یکی از راه توسعه پایدار در کشور دانست و تصریح کرد: خانواده بزرگ فرهنگیان در تربیت مدیران با دانش و توانمند نقش مهم و کلیدی بر عهده دارد و رسانه‌ها باید در کنار این ظرفیت عظیم فرهنگی در پیش‌برد اهداف فرهنگی گام بردارند.

وی در ادامه هدف از برگزاری آئین تقدیر از پیشکسوتان، پژوهشگران و نخبگان را معرفی افراد شاخص به جامعه اعلام و افزود: راه توسعه از منظر آموزش و تربیت معلمان با دانش برای رشد مدیران جوان و با دانش می‌گذرد.

نیازی اظهار کرد: ۱۴۰ نفر دانشجو در رشته آموزش ابتدایی، ۱۱۰ دانشجو ورودی به ۲۸ رشته از جمله آموزش زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ادبیات فارسی به تحصیل می‌پردازند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان اندیمشک با بیان اینکه طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت کشور محسوب می‌شود، افزود: یکی از راه‌های مهم توسعه کشور از منظر دانشگاه فرهنگیان و آموزش معلمان مسلط به دانش روز است.

نیازی با اشاره به نکوداشت یکصدمین سال تاسیس مراکز تربیت معلم و معرفی پیشکسوتان، نخبگان، ظرفیت‌ها و دستاوردهای دانشگاهها فرهنگیان گفت: هدف از برگزاری این آئین در ۹ دیماه به معرفی خدمات در امر تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند در طراز جمهوری اسلامی ایران است که به همت مدیریت استان خوزستان در سالن امید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/