معارفه دو مدیر ارشد کمیته بحران پتروشیمی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

خورنا|باقر گل فر:پنجمین جلسه مدیریت ارشد کمیته بحران و پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با معرفی اعضای جدید خود برگزار شد. 

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پنجمین جلسه ستاد فرماندهی ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این منطقه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی بندرامام و فجر و اعضای کارگروه تخصصی HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه برگزار و طی آن جانشینان اول و دوم این ستاد معرفی شدند.

براساس مصوبات پیشین این ستاد، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به عنوان فرمانده و مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی بندرامام و فجر به عنوان جانشینان اول و دوم فرماندهی ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه می‌باشند.

همچنین در این جلسه، ضمن تشریح فرایند اجرایی فرماندهی ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه و ارائه گزارش اقدامات انجام شده تاکنون، مقرر گردید، توجهات لازم در زمینه ذخیره سازی تولیدات شرکتهای پتروشیمی و رعایت استانداردهای لازم مد نظر در این خصوص قرار گیرد.

شناسایی فرایندهای عملیاتی شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه و تدوین برنامه اجرایی برای بالابردن ایمنی فرایند و اجرای برنامه های توانمند سازی و تیم سازی در حوزه HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بخش CMT و ICS در سطح منطقه از شاخص ترین اقدامات این ستاد بوده است که تداوم آن مورد تاکید قرار گرفت.

تدوین طرح جامع واکنش در شرایط اضطراری با مشارکت مراکز علمی و تخصصی، رصد شکل گیری تیم های عملیاتی مقابله با حوادث در شرکتهای منطقه و تشکیل شبکه های تخصصی فرماندهی حادثه جهت ارتقا دانش و هماهنگی شرکتها و لزوم آزمایش دوره ای تجهیزات عملیاتی مقابله با حوادث از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *