سرنوشت نامعلوم روکش آسفالت کمربندی بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: با گذشت سه سال از تخصیص قیر رایگان جهت روکش آسفالت کمربندی بهبهان توسط اداره راه و شهرسازی، هنوز این کمربندی آسفالت نشده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان در این خصوص به خبرنگار خورنا گفت: اداره راه و شهرسازی در سال ۹۵ مقدار ۲۵۵۰ تن قیر رایگان را جهت انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت به شهرداری بهبهان تحویل داده است.

هادی عبائی باقری در ادامه افزود: شهرداری بهبهان نیز این مقدار قیر را تحویل گرفته و طی تحقیقات صورت گرفته بخشی از آن را که حدود ۱۰۰۰ تن بوده جهت آسفالت معابر درون شهری استفاده کرده و مابقی آن رادر مخازن یکی از کارخانه های آسفالت شخصی دپو کرده است.

عبائی در ادامه تصریح کرد: شهرداری در زمان تحویل قیر، یکی از مجتمع های تفریحی بهبهان را بعنوان تضمین انجام کار قرار داده، و اداره راه و شهرسازی طی این مدت دوبار اخطاریه کتبی جهت انجام عملیات را به شهرداری داده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی در پایان اعلام داشت: با توجه به عدم انجام عملیات از سوی شهرداری، اداره راه و شهرسازی اخطاریه سوم را صادر کرده و اقدام قانونی جهت اجرای ضمانت نامه را در دستور کار قرار داده است.