شهلا صفرنژادی بعنوان سرپرست هیئت کبدی شهرستان مسجدسلیمان منصوب گردید + تصاویر

طی حکمی از طرف آقای کمال سعدی آل کثیر سرپرست هیات کبدی استان خوزستان، سرکارخانم شهلا صفرنژادی بعنوان سرپرست هیئت کبدی شهرستان مسجدسلیمان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان طی جلسه ای که امروز دوشنبه مورخ ۹۷/۹/۱۹ در مکان اداره ورزش و جوانان و با حضور سرپرست هیات کبدی استان خوزستان و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید معارفه سرپرست جدید هیات کبدی شهرستان مسجدسلیمان سرکار خانم شهلا صفرنژادی برگزار گردید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی فرموند: بانوان این شهرستان خصوصا سرکار خانم صفرنژاد از پتانسیل های ورزش این شهرستان بحساب می آیند که با توجه به توانمندی سرکار خانم صفرنژاد در فعالیت های ورزشی از این بانو به عنوان سرپرست هیات کبدی شهرستان استفاده گردید.

جمالپور در ادامه فرمود: اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان جهت فعال کردن هیات کبدی در سطح شهرستان تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

آل کثیر سرپرست هیات کبدی استان خوزستان: ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه اداره ورزش و جوانان در سخنانی فرمودند: الویت اصلی جهت توسعه این رشته بحث استعداد یابی درسطح مدارس میباشد که انشاالله از هیات کبدی شهرستان مسجدسلیمان انتظار دارم که در این جهت گام های اولیه خود را جهت معرفی هر چه بهتر این رشته مفرح بردارند.

آل کثیر در ادامه فرمود: انشاالله با برنامه ریزی هیات کبدی استان خوزستان در بهمن ماه جاری اردوی انتخابی مسابقات کشوری برای اولین بار به میزبانی استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *