سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه: دیگر حریف کشورهای عربی هم نمی‌شویم

خورنا: مسعود جعفری گفت: قرار بود سال گذشته مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی کویت برگزار شود که متاسفانه این رقابت‌ها برای چندمین بار لغو شد و در حال حاضر در انتظار نامه کنفدراسیون شنای آسیا هستیم.

وی گفت: قرار است این بار نیز این بازی‌ها در کویت برگزار شود اما با توجه به بد قولی این کشور بعید می‌دانم این بازی‌ها در این دوره نیز برگزار شود.

جعفری در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر افزود: با توجه به برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان در حال حاضر رقابت‌های لیگبرتر تعطیل است و امیدواریم مشکلی در خصوص اعزام تیم به رقابت‌های جهانی استرالیا پیش نیاید.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر این رشته در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و به دلیل بحث تعلیق و عدم حضور در مسابقات مختلف واترپلوئیست‌های بزرگسال انگیزه کافی برای انجام تمرینات و پیگیری برنامه‌های خود ندارند و تا زمانیکه اردوهای تیم ملی برپا نشود وضعیت به همین مشکل است و در آینده شرایط حادتر خواهد شد.

سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز امیدیه یادآور شد: با وجود اینکه فدراسیون با مشکلات زیادی از جمله تعلیق روبرو است اما مسئولان نسبت به این موضوع هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهند و برای این رشته ارزشی قائل نیستند و برای برطرف کردن مشکلات و رفع تعلیق اقدامی انجام نمی‌دهند و از سویی دیگر رقابت‌های لیگ برتر در سطح بالایی برگزار نمی‌شود و پس از برگزاری یک دیدار تا زمان آغاز بازی بعدی اطلاع رسانی نمی‌شود و تیم‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

وی اظهار داشت: به اعتقاد بنده تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی استرالیا با وجود شرایط موجود نمی‌تواند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد اما در حال حاضر حضور آنها در مسابقات می‌تواند جان تازه‌ای به واترپلو بدهد.

جعفری افزود: زمانیکه واترپلوئیست‌ها طی ۱۵ سال گذشته بین ۷ الی ۱۴ میلیون از باشگاه‌های خود دستمزد می‌گرفتند ورزشکاران در رشته‌های والیبال و بسکتبال بدون دریافت دستمزدی در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند اما متاسفانه در این مدت این رشته سیر نزولی را طی کرده و درحال حاضر این رشته‌ها به دنبال حضور در لیگ‌های جهانی و المپیک هستند اما در حال حاضر تیم ملی در مقابل کشورهای عربی شکست می‌خورد و با ادامه این روند در آینده خجالت زده‌ خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تا زمانیکه بحث تعلیق در فدراسیون وجود دارد نمی‌توان توقع زیادی از فدراسیون داشت و البته پیش از تعلیق نیز در شرایط خوبی به سر نمی‌بردیم و امیدوارم در این برهه مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش فکری به حال سرمایه‌های این رشته بکنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *