دیوار جاده ساحلی دزفول ریزش کرد

خورنا- هم زمان با آغاز بارش باران در شهرهای شمالی استان خوزستان برخی از معابر روستایی و برون شهری دزفول با آب گرفتگی گسترده مواجه شده‌اند.

احمد رضا یک شهروند دزفولی، اظهار داشت: هم زمان با آغاز بارش باران و از عصر روز پنجشنبه بسیاری از مناطق مرکزی شهر دزفول با مشکل آب گرفتگی معابر مواجه و تردد در برخی معابر با مشکل مواجه شده است.

محمد علی دوایی فر نیز ، اظهار داشت: هم زمان با آغاز و شدت بارندگی در شهرستان دزفول، تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی و تیم‌های امداد و عملیات در مناطق مختلف شهر حاضر هستند و جای نگرانی نیست.

شهردار دزفول با اشاره به ریزش دیوار جاده ساحلی این شهر، خاطر نشان کرد:تیم‌های امداد و عملیات و نیروهای آتش نشانی و هلال احمر دزفول در محل‌های پیش بینی شده حاضر بوده و در صورت نیاز و در کم‌ترین زمان ممکن، وارد عمل می‌شوند تا مشکل گرفتگی معابر رفع و مسیرهای ارتباطی شهری بازگشایی شوند.

بیش از این نیز شدت بارندگی سبب آب گرفتگی گسترده مسیر دزفول به شوشتر شده بود تا شهروندان امکان تردد از این مسیر را نداشته باشند که با پیگیری نیروهای راهداری بازگشایی این مسیر در دستور کارقرار گرفته است.

هم چنین قطعی برق در بخش‌های مختلف شهر نیز پس از بارندگی‌های اخیر سبب نارضایتی شهروندان شده بود که با پیگیری تیم‌های شبکه توزیع برق اقدامات لازم برای رفع مشکل روشنایی مناطق مختلف شهر دزفول به اجرا رسید.

زیرآب رفتن پل ورودی روستای شهید کریمی و قطع ارتباط جاده روستای چغامیش به بلادیه، طغیان رودخانه لوره و خسارت به عشایر ساکن حاشیه روستای شهید کریمی از جمله دیگر حوادثی بوده که پس از باران‌های اخیر در شهرستان دزفول به وقوع پیوسته است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی استان خوزستان، میزان بارش باران در شهرستان دزفول تا کنون بیش از ۶۰ میلی متر بوده و شرایط نامساعد جوی تا پایان هفته در آسمان دزفول باقی است.

انتهای پیام/