سند تحول خدمات حوزه آب و فاضلاب اندیمشک اجرا می‌شود

خورنا- علی‌رضا بنیادی اظهار داشت: عملیات جابه جایی لوله ۶۰۰ میلی متری میدان بسیج اندیمشک با هدف تأمین نیازهای عمرانی شهرستان و بهره برداری از این طرح در کم‌ترین زمان ممکن به اجرا رسید.

وی با بیان این که برای اجرای این طرح ۱۳۰۰ اینچ لوله گذاری انجام و ۸ زانو ساخته و مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: این طرح در شرایط بارانی و بدون قطعی آب مناطق مختلف شهری اندیمشک انجام شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک نصب و احداث ۲۰۰ متر لوله ۶۰۰ میلی متری را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح جابه جایی لوله میدان بسیج اندیمشک دانست و عنوان کرد: عملیات اجرایی این طرح در محدوده دو دهنه پل طراحی مجاور محل لوله، طراحی و به اجرا رسید.

وی اعتبار اختصاص یافته به اجرای طرح عملیات جابه جایی لوله ۶۰۰ میلی متری میدان بسیج اندیمشک را ۵۸۰ میلیون ریال دانست و گفت: با اجرای این طرح، روند اجرایی طرح احداث میدان بسیج شتاب و یکی از نیازهای مهم شهروندان رفع و از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری می‌شود.

۳ سند تحول برای توسعه خدمات آب‌فا در شهرستان طراحی و هدف گذاری شده است

بنیادی فر با اشاره به طرح‌های عمرانی حوزه آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک، بیان کرد: با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مسئولان آب و فاضلاب خوزستان و دیگر مسئولان محلی و استانی، اجرای سه سند تحول برای توسعه خدمات آبفا در شهرستان طراحی و هدف گذاری شده است.

وی با بیان این که اجرای این طرح‌ها بخش‌های مختلف شهری و روستایی شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان نیمه ابتدایی سال ۱۳۹۸ عملیات اجرایی این طرح‌ها به صورت کامل انجام وشاخص‌های عمرانی اندیمشک به میزان قابل توجهی تقویت شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک با اشاره به این که احداث ۸۹کیلومتر لوله گذاری و تأمین آب ۱۱ هزار مشترک سند اول تحول خدمات حوزه آبفا شهرستان است، ادامه داد: عملیات عمرانی این طرح با احداث بیش از دو و نیم کیلومتر خط لوله تحت فشار در شهرستان اندیمشک به پایان می‌رسد و مناطق کوی زیباشهر، کوی رسالت و کوی قائم اندیمشک از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

احداث تصفیه خانه فاضلاب اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است

وی با بیان این که اعتبار اختصاص یافته برای اجرای سند اول تحول خدمات حوزه آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک ۲۲۰ میلیارد ریال است، افزود: هم چنین برای اجرای سند دوم تحول خدمات این حوزه، اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال تعیین و اختصاص یافته است.

بنیادی فر با بیان این که عملیات اجرایی ۶۶ کیلومتر شبکه‌گذاری و انشعاب جدید در شهرستان با اجرای سند دوم تحول خدمات حوزه آب و فاضلاب آغاز و به اجرا می‌رسد، خاطر‌نشان کرد: با اجرای این طرح خدمات ارائه شده به شهروندان کوی جمهوری اسلامی وکوی ولایت اندیمشک بیش از گذشته تقویت می‌شود.

وی با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع آب شهر اندیمشک و لزوم تسریع در اجرای طرح جامع فاضلاب شهرستان، گفت: اجرا کامل طرح فاضلاب و احداث تصفیه خانه آن، مورد توجه قرار گرفته است که با اجرای کامل طرح‌های این حوزه مشکل کاهش و افت فشار آب در اندیمشک و شاخص‌های عمرانی و بهداشتی موجود توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/‌‌