لزوم تکمیل بیمارستان شهدای هندیجان

خورنا : عبدالرسول شعبانی اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان شهدای هندیجان از مصوبات دور اول سفرهای استانی هیئت دولت به استان خوزستان و شهرستان هندیجان بوده که متأسفانه بدون امکانات و نیروی متخصص انسانی و متخصص مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: البته مسئولان امر قول فراهم کردن امکانات مورد نیاز این بیمارستان را پیش از افتتاح داده بودند که تاکنون نیز این وعده‌ها عملی نشده است.
عضو شورای شهر اسلامی هندیجان تصریح کرد: با وجود هزینه‌های میلیاردی که به‌منظور ساخت این بیمارستان اختصاص یافته اما مردم این شهرستان همچنان از نبود پزشک متخصص و کارآمد رنج می‌برند.
وی با انتقاد از وضعیت موجود بهداشت و درمان در منطقه گفت: مردم هندیجان و روستاهای همجوار به ‌منظور درمان باید هزینه گزافی را متقبل شده و با وجود خطرات احتمالی راه به شهرهای اطراف برای درمان‌ بروند.
شعبانی از وزیر بهداشت و درمان خواست که با توجه به وجود این همه نیروی متخصص در کشور، چند پزشک متخصص را در منطقه مستقر کنند.
وی با اشاره به اینکه زیرا این منطقه از نبود پزشک متخصص رنج می‌برد تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل نیروی انسانی و استقرار پزشک متخصص در شهرستان به‌زودی شاهد رفع مشکلات شهروندان روستائیان مناطق همجوار باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *