نشست مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی عسلویه در پتروشیمی مروارید

خورنا|باقر گل فر:مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان صنعت پتروشیمی منطقه پارس به آنان لقب سربازان ایثارگر و جهادی دادند و به موضوعات همدلی و هم افزایی، ارز آوری، بازار رقابت در تولید محصولات پتروشیمی و ایجاد زنجیره ارزش در محصولات پتروشیمی پرداختند.

نشست هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های تولیدی پتروشیمی منطقه پارس با حضور مهندس موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، روز سه شنبه، ۱۳ آذر‌ماه به میزبانی شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد.

 در این نشست هم‌اندیشی، مهندس جوکار مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید، ضمن خیر مقدم و تشکر از تمامی مدیران حاضر، گزارشی از مجتمع پتروشیمی مروارید و دست آوردهای حاصله ارائه نمودند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان صنعت پتروشیمی منطقه پارس به آنان لقب سربازان ایثارگر و جهادی دادند و به موضوعات همدلی و هم افزایی، ارز آوری، بازار رقابت در تولید محصولات پتروشیمی و ایجاد زنجیره ارزش در محصولات پتروشیمی پرداختند.

سید پیروز موسوی در ادامه صحبت های خود بیان داشتند که ما در سازمان ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان حامی و حلال مشکلات شما در حوزه اقتصاد مقاومتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اشتغال و کارآفرینی در صنعت پتروشیمی پرداخته و آن را مناسب دانستند ولی خواستار ادامه اشتغال زایی و کمک به منطقه ، همچنین حمایت از باشگاه پارس جنوبی شدند.

در پایان نشست  هرکدام از مدیران عامل شرکت های تولیدی پتروشیمی به بیان مشکلات و معضلات شرکت-های خود در منطقه پرداخته و مدیر عامل سازمان ویژه اقتصادی انرژی پارس قول همکاری و پیگیری دادند./نفت ما

هم اندیشی

هم اندیشی

هم اندیشی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *