فوتبال خوزستان/ “شاهین هندیجان” بی بال و پر از سوسنگرد بازگشت

خورنا: در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان تیم شاهین هندیجان که این روزها حال و احوال خوشی ندارد در مقابل تیم جنوب سوسنگرد با یک گل شکست خورد و سه امتیاز دیگر از دست داد.

به گزارش خبرنگار خورنا، در یک هوای مطبوع پاییزی عصر روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه استادیوم شهدای سوسنگرد میزبان دو تیم شاهین هندیجان و جنوب سوسنگرد بود که تیم سوسنگرد در دقایق پایانی با یک گل به پیروزی رسید.

سوسنگرد که از یاران جوان و هماهنگ برخوردار بود منسجم تر و روانتر از حریف حرکت می کرد. سوسنگردی ها که حالا بعنوان یک تیم مطرح در خوزستان ظاهر شده اند از همان ابتدا با حفظ میانه میدان قدرت خود را به شاهین تحمیل کردند.

هندیجانی ها که مثل چند بازی گذشته خود از وجود بازیکنان اصلی خود بی بهره بود در این بازی هر چه کوشید نتوانست توفیقی به دست بیاورد تا شاگردان اشکش، اشک مربی اهوازی خود را درآورند.

نیمه اول در حالی بدون رود و بدل شدن گلی خاتمه پذیرفت که ده دقیقه آخر بازی شاهد آبستن حوادث بی شماری بودیم. در دقیقه ۸۱ بازی داور به سود جنوب یک پنالتی مشکوک گرفت که دروازه بان جسور تیم شاهین هندیجان، هادی بحرکانی با واکنش دیدنی این ضربه را مهار نمود.

در ادامه شاهین روی یک ضدحمله توپ را به تیر دروازه کوبید و پس از آن در دقیقه ۹۰ یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد تا در دقیقه ۹۱ دروازه اش باز شود و سومین باخت متوالی این تیم ثبت گردد.

گزارش از یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ذره بین هندیجانی مبارکشان باشد.اینهمه خرج و مخارج.مربی اهوازی.بازیکنان غیربومی و....چه گلی به سرمان زده اید.همش باخت......فوتبال هندیجان را نابود کردید حالا تو استان ابروی شهر را هم ببرید.آقایی که با پست سیاسی که داری همه امتیازات را برای تیم خودت میخواهی این هم نتیجه اش.بعد بکویید مشکل مالی داریم.بازیکنان تمرین نمی کنند.تیم کامل نیست.و صد مشکل دیگه.آقای عبادی تا کی میخوای واقعیتها را کتمان کنی.یک خبرنگار باید جسور باشد تلاش شما قابل تحسن می باشد چرا که بعداز سالها شما دارید اطلاع رسانی می کنید ولی مردم همه چیز را میدانند و دوست دارند واقعیتها گفته بشه.