احمدی مقدم: بازداشت چند مامور در ماجرای مرگ وبلاگ نویس

خورنا: فرمانده انتظامی کشور گفت: اگر قصوری از جانب نیروی انتظامی در مرگ “ستار بهشتی” رخ داده باشد با مقصرین برخورد خواهیم کرد.

به گزارش مهر؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه برگزاری صبحگاه یگان های انتظامی استان کرمانشاه که صبح چهارشنبه در محل نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت پرونده “ستار بهشتی” (وبلاگ نویس) تصریح کرد: مامورانی که در این ارتباط بازداشت شده اند اکنون در اختیار قوه قضائیه قرار داشته و چنانچه به این نتیجه برسیم که قصوری از سوی بازداشت شدگان نسبت به مرگ ستار بهشتی صورت گرفته است، با قاطعیت هرچه تمام با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور بوده چرا که نیروی انتظامی آن تا کنون عملکرد قابل قبولی در تمامی زمینه ها داشته است.

وی ادامه داد: براساس آمار موجود در طی چند سال اخیر مامورین نیروی انتظامی استان کرمانشاه عملکرد مثبت و ارزنده ای داشته اند.

احمدی مقدم همچنین امنیت موجود در مرزهای استان کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: در یک سال گذشته هیچ گونه حادثه تروریستی خاصی در استان کرمانشاه اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: باید تلاش کنیم نیروی انتظامی در مسیر درست خود قرار گرفته و حرکت کند و اجرای موازین قانونی و شرعی را بر خود تکلیف می دانیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *