مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:

مسئولین باید با مردم رفتار صادقانه‌ داشته باشند

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان یادآور شد: ما مسئولین باید با مردم رفتار صادقانه‌ای داشته باشیم و اگر در جایی هم مرتکب اشتباهی شدیم حتما از مردم عذر‌خواهی کنیم و مطمئن باشیم که مردم خوب ما نیر به راحتی این عذرخواهی ما را خواهند پذیرفت.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در دهمین جلسه شورای هماهنگی آب و برق استان خوزستان که امروز دوشنبه ۱۲ آذرماه ۹۷ در اداره‌کل مدیریت بحران برگزار شد کیامرث حاجی‌زاده با بیان اینکه خوزستان یک استان پهناور و خیلی مهمی است که مشکلات خاص خود را دارد اظهار کرد: خوزستان طی ۴۰ سال گذشته چه دوره انقلاب و چه در دوران جنگ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺳﺨﺘﯽ را به خود دیده و بحرانهای فراوانی را نیز پشت سر گذاشته است.

ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺤﺮﺍﻥ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ تصمیم‌گیری درست و به جا قبل از وقوع هرگونه اتفاقی را هنر یک مدیر خوب دانست و تصریح کرد: ما اگر ﺩﺭ پاره‌ای از اوقات بتوانیم در رویایی با مشکلات و پیشامدهای پیش‌رو تصمیم‌گیری‌های درست و ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ‌ای را داشته باشیم قطعا نه تنها به بحران وارد نخواهیم شد بلکه زحمت کمی هم به مردم تحمیل خواهیم کرد.

وی یادآوری کرد: تابستان گذشته صبوری و همراهی مردم در مصرف برق باعث شد که استان خوزستان علیرغم داشتن مشکلات شدیدی در بحث منابع آبی با سربلندی از این شرایط سخت گذر کند که براین اساس جا دارد که از این مردم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

حاجی‌زاده با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی جز حقوق لاینفک مردم است اظهار کرد: این ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺍﺯ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺁﺏ ﻭ ﺑﺮﻕ ﺍﺳﺘﺎﻥ وجود دارد ﮐﻪ با اجرای دقیق مصوبات شورا و همچنین اتخاذ یکسری هماهنگی‌های بین بخشی نسبت به حل هرچه سریعتر مشکلات و گرفتاریهای مردمی اقدام بکنند.

ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺤﺮﺍﻥ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎن ضمن اشاره به بارندگی های اخیر در استان گفت: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که با هر بارندگی جزیی نه تنها خیابانها و معابر شهری ما تا مدتها دچار آبگرفتگی شدید می‌شوند بلکه قطعی آب آشامیدنی را نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال پاییز پر‌بارانی خواهیم داشت یادآور شد: از آنجایی که شهرهای ما فاقد زیرساختهای لازم برای دفع آبهای سطحی هستند لذا باید تمامی شهرداری‌های استان در بحث جمع‌آوری آبهای سطحی با ادارات آبفای شهرستانهای خود همکاری داشته یاشند تا بار این مسئله به تنهایی بر دوش یک دستگاه قرار نگیرد.

حاجی‌زاده در پایان یادآور شد: ما مسئولین باید با مردم رفتار صادقانه‌ای داشته باشیم و اگر جایی هم مرتکب اشتباهی شدیم حتما از مردم عذر‌خواهی کنیم و مطمئن باشیم که مردم خوب ما نیر به راحتی این عذرخواهی ما را خواهند پذیرفت.