پورموسوی: وقتی فولادی‌ها با گزینه‌های دیگر به نتیجه نرسیدند سراغ قطبی رفتند/ دیدم کسی کنار استقلال خوزستان نیست گفتم نمی‌آیم

خورنا- سیداکبر پورموسوی در مورد اینکه چرا از هدایت استقلال خوزستان انصراف داد، گفت: من با نماینده هیئت مدیره باشگاه توافق کردم، اما شب قبل از بازی اتفاقاتی افتاد که در نهایت از قبول هدایت این تیم منصرف شدم. یکی از هواداران با ایمان مبعلی درگیر شد و من دیدم که واقعاً هیچ‌کس کنار تیم نیست. این شرایط واقعاً بد بود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: با آن وضعیتی که ایجاد شد تصمیم خودم را عوض کردم. در ضمن یکی از بازیکنان هم به من پیغام داد که اگر مبعلی همراه تیم نباشد بازی نمی‌کنند و اگر هم مبعلی برگردد، شرط و شروطی دارند که باید حرف‌های‌شان را بزنند. من هم با این شرایط گفتم که دیگر نمی‌آیم.

وی همچنین در مورد انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان تأکید کرد: مسئولان فولاد قبل از قطبی با چند گزینه داخلی و خارجی در تهران و اهواز مذاکره کردند و وقتی به نتیجه‌ای نرسیدند سراغ این مربی رفتند. در واقع بحث آمدن افشین قطبی در یک هفته اخیر مطرح شد و امیدوارم که فولاد با این مربی موفق باشد. البته قطبی به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد و همه باید به او کمک کنند.

پورموسوی در واکنش به اینکه باشگاه فولاد خوزستان هنوز با وی تسویه حساب نکرده است، تصریح کرد: من با مسئولان باشگاه حرف زدم و حتی با هم توافق کردیم که پولم را بدهند، ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است و بابت این موضوع ناراحت هستم. اگر من یک مربی خارجی بودم قطعاً پولم را می‌دادند و مشکلی نداشتم/ تسنیم

انتهای پیام/