داماد جدید و میلیاردر ترامپ از نیجریه می‌آید

خورنا- تیفانی ترامپ، دختر کوچکتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تابستان گذشته و هنگام گذراندن تعطیلات در یونان، با یک میلیاردر نیجریه‌ای نامزد شده است.

به نوشته نشریه استاندارد، دختر کوچکتر دونالد ترامپ که هم‌اکنون دانشجوی حقوق دانشگاه جورج‌تاون است، در بهار سال گذشته از نامزد پیشین خود، راس مکانیک، جدا شده بود.

تیفانی ترامپ هم‌اکنون با یک جوان نیجریه‌ای میلیاردر به نام مایکل بولوس نامزد کرده است. با این حال مشخص نیست که آیا دونالد ترامپ با این اقدام دخترش موافق بوده و آن را تأیید کرده یا خیر، زیرا ترامپ پیشتر در اظهارنظری جنجال‌آفرین، کشورهای آفریقایی را «کشورهای چاه توالت» توصیف کرده بود.

طبق این گزارش، رابطه دختر ترامپ و این جوان ثروتمند نیجریه‌ای ظاهرا آنچنان جدی شده است که بولوس به همراه دختر رئیس جمهوری آمریکا در مراسم جشن شکرگزاری در تفرجگاه شخصی ترامپ در مار-آ-لاگوی فلوریدا حاضر شد.

مایکل بورلوس در لاگوس، پایتخت پیشین نیجریه بزرگ شده است و خانواده وی مالک «یک مجموعه اقتصادی چندین میلیارد دلاری در زمینه تجارت وسایل نقلیه، تجهیزات، فروش و ساخت‌وساز است،» ویژگی که می‌تواند وی را یک داماد مناسب برای دونالد ترامپ ثروتمند کند.

انتهای پیام/