مانور زلزله و ایمنی در مدرسه شهدا بسیج شهرک بعثت+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مانور زلزله و ایمنی با هدف بالا بردن سطح هوشیاری و آموزش عکس العمل های مناسب هنگام وقوع زلزله و شرایط اضطراری در مدرسه شهدا بسیج شهرک بعثت برگزار شد .

در این مانور یکی از ماموران با تجربه آتش نشانی واحد HSE شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدا بصورت تئوری نکات مهم هنگام مواجهه با شرایط اضطراری و زلزله را به دانش آموزان، آموزش داد. در ادامه و پس از اتمام این توضیحات بصورت عملی نحوه خروج از کلاس، قرار گیری در محل امن و پیدا کردن نقاط مطمئن برای دانش آموزان به اجرا گذاشته شد.

پس از این دو مرحله، نوبت به اجرای آموزش های ارائه شده به دانش آموزان توسط خود آن ها رسید و با به صدا در آمدن آژیر ماشین آتش نشانی، کودکان به سرعت به شیوه ای که آموزش دیده بودند در نقاط امن حیاط مدرسه استقرار پیدا کردند و در همین حال ماموران آتش نشانی نیر در پیدا کردن نقاط ایمن، به دانش آموزان کمک می کردند.

گفتنی است که این مانورها هرساله در مدارس شهرک بعثت توسط واحد HSE شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار می شود و فردا  ۹۷/۹/۱۲ نیز دومین مانور زلزله و ایمنی در مدرسه دخترانه عاطفه برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *