چشم نرگس‌های بهبهان به باران روشن شد

خورنا: هوای بهبهان پس از گذشت ۵۴ روز از فصل پاییز بالاخره بارانی و رحمت الهی شامل حال مردم این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، با وجود گذشت روزهای فراوانی از آغاز فصل پاییز و بارندگی در نقاط مختلف کشور، این شهرستان از نعمت باران محروم بود و دمای هوای آن نیز کاهش نمی‌یافت.

عدم بارش باران در این روزها موجب ناراحتی مردم به خصوص کشاورزان شده و آنها را نسبت به بروز خشکسالی شدیدتر از سال‌های قبل نگران می‌کرد.

این نگرانی‌ها در حال افزایش بود تا اینکه هواشناسی برای این منطقه بارش باران را پیش‌بینی کرد اما با وجود ابری شدن هوا، با وزیدن بادهای شدیدی، آسمان دوباره صاف و آفتابی می‌شد.

اما بالاخره پس از ۵۴ روز از فصل پاییز، آسمان بهبهان باریدن را آغاز کرد و رحمت الهی شامل حال مردم این شهرستان شد و چشم نرگس‌های خوش‌بوی آن به باران روشن شد.

بارش‌های خوب باران در امروز باعث تلطیف و پاکیزگی هوا و کاهش دمای آن شده که خوشحالی مردم را نیز در پی داشته است.

گفتنی است بر اثر بارش‌های اخیر خیابان‌های شهر دچار آبگرفتگی شده و بسیاری از جوی‌های آب که با عدم رعایت بهداشت توسط شهروندان مسدود شده بودند، دچار آبگرفتگی شدید شده و صحنه‌های ناخوشایندی را به وجود آورده است.

در روزهای ابتدایی آبان‌ماه در حالی که در منطقه شهری بهبهان آسمان آفتابی بود، در حوالی پل روگذر جنب پالایشگاه بیدبلند ۲ بهبهان، تگرگ و باران شدیدی باریده شد که براثر آن علاوه بر یخ‌زدن سطح جاده، سیلابی به وقوع پیوست که طی آن یک دستگاه پراید دچار حادثه شد و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

در حال حاضر دمای هوا در بهبهان ۲۱ درجه سانتیگراد و آسمان این شهرستان ابری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *