بر اساس نرخ‌نامه جدید کرایه، هر کورس تاکسی در آبادان ۲۰۰ تومان است

خورنا: رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: بر اساس نرخ‌نامه جدید کرایه هر کورس تاکسی در آبادان ۲۰۰ تومان است.

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: مدت زمانی‌ است که بسیاری از شهروندان در پرداخت کرایه تاکسی و نرخ مشخص آن بلاتکلیف بودند.

وی افزود: نزدیک به چهار سال است که در شهرستان آبادان افزایش نرخ کرایه تاکسی نداشته‌ایم اما به تازگی در این راستا اقداماتی صورت گرفته و به‌زودی به اطلاع عموم رسانده می‌شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان تصریح کرد: ابلاغیه جدید سازمان تاکسیرانی از طریق صدا و سیما به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که امیدواریم به بهترین شکل اجرایی شود.

وی اضافه کرد: کرایه تاکسی‌ها در نرخ‌نامه جدید و در مسیرهای مختلف نسبت به گذشته تغییر محسوس و چندانی نداشته است اما بیش از پیش تعامل شهروندان و تاکسیداران را می‌طلبد.

مکوندی ادامه داد: نرخ و کرایه جدید هر کورس تاکسی ۲۰۰ تومان بوده که اگر تاکسی‌داری بیشتر از این تعرفه را از شهروندان اخذ کند متخلف محسوب می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: تاکسی‌داران نیز تاکنون بدون در اختیار داشتن تعرفه در این سال‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بوده و به نوعی سردرگم بوده‌اند که با مشخص شدن نرخ‌های هر مسیر دیگر این مشکل برطرف می‌شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان همچنین عنوان کرد: از این پس شهروندان در راستای عدم ایجاد مشکل و ناهماهنگی بین این سازمان، تاکسیداران و مردم باید یار و یاور سازمان باشند و نواقص پیش‌روی این تعامل را با این ارگان مردمی در میان بگذارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شیما میدان - امیری 185 تومان امیری - ایستگاه 12 555 تومان امیری فرودگاه 1035 تومان تک کورس 185 تومان چرا دروغ میگی