بخشدار مرکزی شادگان: دهیاران تعامل مضاعف‌تری با بخشداری‌ها داشته باشند

خورنا: بخشدار مرکزی شادگان گفت: تعامل دهیاران با بخشداری سبب حل مشکلات و موانع و تسریع در روند عمران و توسعه روستای محل خدمت آنها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالجبار یکتا پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی بیمه عشایر و روستاییان این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی همچنین دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران به ‌عنوان مدیر اجرایی در روستاها بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: خدمتگزاری به مردم در هر پست و مسئولیتی دارای افتخار بزرگ و جایگاهی رفیع است که باید از این فرصت به‌دست آمده برای حل مشکلات مردم با مدیریت اصولی استفاده کرد.

بخشدار مرکزی شادگان تصریح کرد: دهیاران با همراه کردن مردم در سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی، اولویت‌بندی برنامه‌ها در روستاها، نظارت و گزارش طرح‌های عمرانی و از فرصت‌های پیش‌رو به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به روستاها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دهیاری‌ها نقش آفرینان مؤثر در مدیریت روستا محسوب می‌شوند، اضافه کرد: مهم‌ترین شاخصه‌های یک دهیار خلاقیت، نوآوری و حفظ روحیه تعامل و استفاده از خرد جمعی است.

یکتا با اشاره اینکه دولت‌های نهم و دهم با تلاش صادقانه، خدمت‌رسانی در روستاها را با شدت و جدیت انجام داده‌اند، گفت: همکاری و تعامل دهیاران با بخشداری سبب حل مشکلات و موانع و تسریع در روند عمران و توسعه روستای محل خدمت آنها می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *