سرپرست تیم امید صنعت نفت آبادان: بازیکنان غیر بومی را رد کردیم

خورنا : عبد علی بیت سیاح اظهار داشت: در حال حاضر تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان تمرینات خوبی را دنبال کرده و آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور افزود: قرعه‌کشی مسابقات انجام شده و تیم ما در هفته نخست استراحت کرده و از هفته دوم بازی‌ها که احتمالاً نیمه دوم مهر ماه آغاز شده وارد مسابقات امیدهای قهرمانی کشور می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان اضافه کرد: ترکیب اصلی تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان را بازیکنان بومی تشکیل داده و با توجه به سیاست‌های باشگاه و البته اعتقاد کادر فنی، حتی بازیکنان آماده غیر بومی شرکت کننده در تست‌گیری را جذب نکردیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما در ابتدای راه نزدیک به ۷۰ بازیکن را بر سر تمرین‌های خود حاضر دید که این تعداد در حال حاضر به ۲۷ نفر تقلیل یافته و آماده حضور در رقابت‌هاست.
بیت سیاح در ادامه از فشار برخی افراد برای فرستادن بازیکن مورد نظر خود به لیست نهایی تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان گفت و تصریح کرد: مطمئن باشید بازیکنانی در لیست نهایی تیم ما جای گرفته‌اند که از شایستگی لازم بهره برده و لیاقت حضور در ترکیب صنعت نفت را دارا هستند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: حبیب گله داری؛ سرمربی تیم فوتبال امید صنعت نفت به هیچ عنوان توصیه و سفارش را نپذیرفته و بازیکنان شایسته را در لیست نهایی تیم جای داده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *