همزمان با سراسر کشور:

بیستمین مانور زلزله و ایمنی مدارس استان در هنرستان فنی نوید زرشیمی بندرماهشهر+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس استان با حضور فرمانداری شهرستان ، ستاد بحران شهرستان ، ادارات برق ، گاز ، شهرداری ، بهداشت و درمان ، نیروی انتظامی و تیم های امداد و نجات هلال احمر شهرستان در هنرستان فنی نوید زرشیمی بندرماهشهر برگزار شد.

بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر در حاشیه این مانور به خبرنگار خورنا گفت:این مانور همزمان با سراسر کشور با حضور کلیه ادارات شهرستان اعم از برق ، گاز ، بهداشت و درمان ، شهرداری ، نیروی انتظامی و تیم های امداد و نجات هلال احمر در هنرستان فنی نوید زرشیمی برگزار گردید.

وی درادامه بیان کرد: آموزش مانور زلزله در کلیه سطوح استمرار داشته باشد که تأثیر گذاری آن نشان داده شود و با توجه به اینکه کشور ایران در مسیر گسل زلزله جهانی قرار دارد . همواره زلزله هایی که اخیراً در کشور رخ داداه است ،  که متاسفانه هموطنان ما در این حوادث از بین رفته اند. لزوم آماده سازی و آموزش های لازم  می تواند در زمان وقوع حادثه ، حوادث و خسارت مالی و جانی را به حداقل ممکن برساند.

بیرانوند در پایان گفت: بیشترین هدف از برگزاری مانور آموزش در زمان وقوع زلزله که حوادث را به حداقل ممکن برساند و سطح آمادگی کلیه تیم های امدادی و نجات شهرستان را در زمان وقوع حادثه را بالا ببرد و بحران را در این زمان کنترل کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *