معاون منابع و نیروی انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خرمشهر گفت:

۱۲۵ میلیون نفرساعت، نتیجه عملکرد سازمان فنی و حرفه ای کشور

عباس مدحجی: بمناسبت هفته بسیج در مرکز فنی و حرفه ای خرمشهر از خادمین زایرین مناطق جنگی و اربعین حسینی(ع) تجلیل شد .

معاون منابع و نیروی انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که در این مراسم حضور داشت در جمع خبرنگاران از اشتغال ۴۲درصدی آموزش دیدگان مراکز فنی و حرفه ای کشور خبر داد و گفت این رقم درسال گذشته ۳۸درصد بود.

نادر فخری با اشاره به تخصیص اعتبارات تجهیزاتی و اشتغال زایی گفت: اگر بتوانیم باتوجه به نیاز بازار تجهیزاتمان را بروز کنیم ، نتیجه ی بهتری برای آموزش های تخصصی و اشتغال خواهیم داشت. همزمان با تلاش برای هدفمند کردن آموزش متناسب با نیاز و خواست مشتری، آموزش رشته های پایه همچنان تداوم خواهد داشت. باتوجه به اینکه آموزشهایمان هم در بخش خصوصی و دولتی تمرکز دارند، امسال ۱۲۵ میلیون نفرساعت برای کیفیت بخشی به آموزشها و درنظرگرفته شده است. در طرح تکاپو که با نیازسنجی هر استان صورت خواهد گرفت ، رشته های جدید پایه گزاری خواهد شد و رشته های مورد علاقه و نیاز بانوان مثل صنایع دستی پیشبینی خواهد شد.

سید محمد میرابی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی نیز در بخشی دیگر از مرکز هتلداری فنی و حرفه ای خرمشهر برای خدمت رسانی مناسب به زایران اربعین و راهیان نور تشکر کرد و افزود: سالانه حدود ۱۰ هزار اعزام به مناطق هشت سال دفاع مقدس از سوی وزارت کار صورت میگیرد که از اوایل اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه پیدا میکند. خدمات رسانی فضاسازی و امکان سازی از طرف وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مرز شلمچه صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

عبدالنبی سواعدی مدیر کل اموزش فنی حرفه ای خوزستان ، عزیز ساعدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر ، مجید عقیلی رئیس هیئت رزمندگان اسلام خرمشهر و کنعانی از فرماندهان بسیج و نیز در این مراسم حضور داشتند.