پژوهشگر خرمشهری ، سخنران کنفرانس بین المللی نفت وگاز جمهوری آذربایجان

عباس مدحجی: پژوهشگر جوان خرمشهری برای ارائه دستاوردهای علمی خود در اولین کنفرانس بین المللی پژوهشگران و دانشجویان جوان به دانشگاه نفت و گاز جمهوری آذربایجان دعوت شد.

مجید حیدری که مطالعات جامعی در مباحث ژئوشیمی، زمین پزشکی و زیست محیطی داشته و چندین کتاب و ده ها مقاله در مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی به چاپ رسانیده است، به عنوان سخنران در پنل تکنیکال اولین کنفرانس بین المللی پژوهشگران و دانشجویان جوان در سوم تا پنجم دسامبر سال ۲۰۱۸ انتخاب گردیده است.

بر اساس دعوت نامه رسمی ارسالی از دبیرخانه کنفرانس بین المللی پژوهشگران و دانشجویان جوان دانشگاه نفت و گاز جمهوری آذربایجان، کمیته علمی کنفرانس، علاقمند است که دستاوردهای این پژوهشگر خرمشهری در رابطه با آلایندگی های زیست محیطی ناشی از طوفانهای غباری، صنایع هیدروکربنی و نفتی، در سطح بین المللی ارائه گردد.

مجید حیدری از نخبگان و پژوهشگران قدر نادیده ای ست که در سالهای گذشته نیز جایزه کتاب سال استان و همچنین عنوان پژوهشگر برتر کشور در مقطع دکتری در رشته زمین شناسی را کسب کرده بود. وی که عضو کانون نخبگان استان خوزستان نیز هست در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر مشغول فعالیت است و علاوه بر انجام فعالیتهای پژوهشی و علمی ، بعنوان استاد مشاور و راهنما در تحقیقات و پایان نامه های دانشجویی نیز مشارکت دارد. حیدری تحقیقات گسترده ای درباره منشا ریزگردهای خوزستان داشته و همواره آمادگی خود را برای به اشتراک گذاشتن نتایج تحقیقاتش با مسولین امر اعلام کرده است.