بررسی نقش سیاسیون در بحران آبگرفتگی خوزستان

دعوای انتخاب معاون عمرانی استاندار و دعوای انتخاب شهردار بابحران آبگرفتگی همزمان شده و در این میان مردم مظلوم خوزستان انگشت به دهان جاه طلبی و زیاده خواهی سیاسیونی شده اند که بدون آنکه موفقیتی در مدیریتهای قبلی و فعلی خود داشته باشند با ولعی عجیب به دنبال ارتقاء جایگاه خود هستند.

قسمتهای زیادی از استان دچار سیل و طوفان است و عده زیادی از هم استانی ها درگیر مصایب آبگرفتگی اند اما در چنین روزهایی، سنواتی رییس شورای شهر اهواز به جای رفع بحران، انرژی شورا را درگیر عزل شهردار و انتخاب سرپرست کرده و برخی نیز به دنبال جانشینی معاون عمرانی فعلی استانداری هستند و از طرفی مجمع نمایندگان استان هم گزینه هایی نظیر فاضل عبیات را برای این جایگزینی مطرح می کنند.

گویی در این استان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها امری ثانویه است.

جالب آنکه طبق قول یک عضو سابق شورا گزینه اجماع شده برای سرپرستی شهرداری مدرکش دیپلم و بامعدل پایین است و گزینه های معاونت عمرانی نیز مستخدم علوم پزشکی یا گزینه دیگر دارای مدرک فلسفه است.

خداوند عاقبت استان خوزستان را با این گزینه های نامربوط به خیر کند .

درشرایط کنونی که بودجه کشور با زحمت و مشقت به دست می آید و مردم بیش از هر زمانی تشنه کار و فعالیت عمرانی هستند از استاندار انتظار هست با درایت بیشتری عمل کند تا همچون گذشته انتصابات مجموعه استانداری دستخوش انتقادات گسترده نگردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *