نماینده آبادان خبر داد: اختصاص ۳ هزار تن قیر به جاده آبادان ـ ماهشهر/ افتتاح پروژه در دهه فجر

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس از اختصاص سه هزار تن قیر از سوی وزارت راه به احداث جاده آبادان ـ ماهشهر و افتتاح این پروژه تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به نشست شب اخیر نمایندگان مردم آبادان در مجلس با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: پروژه احداث جاده آبادان ـ ماهشهر با وجود جلسات متعددی که در این خصوص تشکیل شده بود اما در سال ۹۱ متوقف شد.

وی افزود: دو نهاد وزارت راه و وزارت نفت این پروژه را حمایت مالی می‌‌کردند و مجری آن قرارگاه خاتم‌الأنبیا بود که به‌دلایلی از جمله کمبود اعتبار از ادامه کار خود بازماند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به‌دنبال سانحه ایجاد شده و تصادف دلخراش در جاده آبادان ـ ماهشهر از وزیر نفت و وزیر راه و شهرسازی زمانی برای ملاقات خواستیم.

وی اضافه کرد: سرانجام این نشست با یک روز تأخیر، شب گذشته صورت گرفت و طی آن سه نماینده مردم آبادان در مجلس همراه با مسئولان استانی، معاونان وزارت راه و شهرسازی همچنین مجری طرح در آن حضور داشتند.

*اتمام ۱۵ کیلومتر جاده تا ۵ آذرماه

دهدشتی همچنین عنوان کرد: در این جلسه موضوعات مهمی مطرح شد که در اولویت آن تکمیل پروژه جاده آبادان ـ ماهشهر تأمین اعتبار آن بود که بر این اساس سه هزار تن قیر به این پروژه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: تأمین اعتبار و قیر مورد نیاز برای احداث این پروژه به‌طور کامل توسط وزارت راه و شهرسازی تأمین و مقرر شد که ۱۵ کیلومتر جاده تا پنجم آذرماه سال جاری و ۱۵ کیلومتر دیگر نهایتاً تا دهه فجر تکمیل و تحویل داده شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیش از این نیز مقرر بود پروژه جاده آبادان ـ ماهشهر تا ۲۲ بهمن به‌طور کامل و بدون نقص به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان با تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه اخیر جاده آبادان ـ ماهشهر اظهار کرد: امیدواریم با مصوبات صورت گرفته پایان این پروژه هر چه سریع‌تر و در موعد تعیین شده و به بهره‌برداری و افتتاح برسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *