یکی از خیابان‌های آبادان به نام شهید شاملی می‌شود

خورنا : خادم علی تهذیبی اظهار داشت: تربیت‌بدنی آبادان در کنار پرداختن به مسائل ورزشی به دنبال فرهنگ‌سازی در ورزش است.
به گزارش خورنا و به نقل از فاس، وی اضافه کرد: هفته گذشته سالن بوکس آبادان را به نام عنایت الله رئیسی؛ یکی از پیشکوستان نامی بوکس شهرستان نام‌گذاری کرده و در آینده نزدیک دیگر محل‌های ورزشی منطقه را نیز به نام ورزشکاران فقید آبادانی می‌کنیم.
رئیس تربیت‌بدنی آبادان با اشاره به پی‌گیری این ارگان در خصوص نام‌گذاری یکی از خیابان‌های آبادان به نام شهید میدان فوتبال ناصر شاملی گفت: این شهید بزرگوار سابقه حضور چند ساله در لیگ فوتبال کشور و دعوت به تیم ملی را داراست.
وی خاطرنشان کرد: در حال رایزنی و نامه‌نگاری با شهرداری آبادان هستیم تا در آستانه هفته دفاع مقدس با مساعدت ارگان‌های مختلف یکی از خیابان‌های آبادان را به نام شهید ناصر شاملی مزین کنیم.
تهذیبی در ادامه از برگزاری مسابقات بوکس شکست حصر آبادان گفت و تصریح کرد: با وجود اینکه تیم‌های خارجی مختلفی را برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرده بودیم به خاطر درگیری مجموعه‌های ملی با اردوهای مقدماتی المپیک لندن به احتمال فراوان تنها شاهد حضور تیم‌هایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: مسابقات بوکس شکست حصر آبادان اواسط مهر ماه یا اوایل آبان ماه در سالن ولیعصر آبادان و باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.
رئیس تربیت‌بدنی آبادان در پایان افزود: سخت افزار لازم را برای برگزاری مسابقات بوکس شکست حصر آبادان در اختیار داشته و آماده میزبانی این مسابقات هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *