براي اولين بار در شهرستان بندرماهشهر

پتروشیمی امیرکبیر میزبان افتتاحیه جشنواره بزرگ کودک و نوجوان در بندرماهشهر

خورنا|باقر گل فر:شرکت پتروشیمی امیرکبیر در افتتاحیه جشنواره بزرگ کودک و نوجوان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود از شهروندان بندرماهشهری میزبانی می کند.

 

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، با موافقت مدیریت محترم عامل خانواده بزرگ کارکنان پتروشیمی امیرکبیر میزبان شهروندان بندرماهشهری در جشنواره بزرگ کودک و نوجوان می شود.

این جشنواره توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در محل سالن نمایشگاه های دائمی شهرداری بندرماهشهر از هفتم آذر ماه کار خود را آغاز می کند، پتروشیمی امیرکبیر با برعهده گرفتن میزبانی مراسم افتتاحیه جشنواره از شهروندان بندرماهشهری در یک محفل صمیمی در کنار خانواده کارکنان خود استقبال خواهد کرد.

جشنواره بزرگ کودک و نوجوان بندرماهشهر با اجرای برنامه های متنوع، مفرح و شاد، فرصتی برای برگزاری برنامه های آموزشی فرهنگی از جمله آموزش های زیست محیطی،ایمنی و اصول شهروندی برای کودکان و نوجوانان فراهم می کند و شور خاصی به شب های بندرماهشهر در هوای بسیار مطبوع پاییزی خواهد بخشید.

گفتنی است، این رویداد فرهنگی با گردهم آوردن شهروندان و خانواده کارکنان صنعت پتروشیمی برای اولین بار در بندرماهشهر اجرا می شود تا آغازگر برنامه های مشترک بعدی صنعت پتروشیمی و شهر باشد که روح تازه ای به شهر ببخشد و زمینه پیوند صنعت با مردم شهر فراهم شود.

 

***برگزاری کارگاه آموزشی گل و گیاه، ایستگاه نقاشی و گریم، آموزش ترافیک و پسماند برای کودک و نوجوان با برپایی غرفه هایی مجزا از جمله برنامه های متنوع و رایگان این جشنواره محسوب می شوند.