انتصاب سرپرست جدید در روابط عمومی میراث فرهنگی خوزستان

در حکمی از سوی سرپرست اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین‎الملل این اداره‎کل منصوب شد.

خورنا- به گزارش روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، سیدحکمت‎الله موسوی در مراسمی که امروز یکشنبه ۲۷ آبان‎ماه ۹۷ دراین اداره‎کل برگزار شد، با تجلیل از زحمات بینه‎السادات صدر مدیر سابق روابط‌عمومی، سیدمحمد عبودزاده را به‌عنوان سرپرست روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان خوزستان معرفی کرد.

در حکم موسوی خطاب به عبودزاده آمده است: ” نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست روابط عمومی این اداره‎کل منصوب می‎شوید؛ امید است با اتکال به عنایات و الطاف الهی و با بهره‎مندی از برنامه‎ریزی مناسب، اتخاذ سیاست‎های اطلاع‎رسانی مداوم، بهره‎گیری از تمام ابزارهای رسانه‎ای و فرهنگی و تعامل دائمی، مثبت و سازنده با اصحاب رسانه به منظور حفظ و ارتقاء جایگاه و بالندگی هرچه بیشتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان موفق و مؤید باشید. ”

سیدمحمد عبودزاده پیش از این در سمت مشاور اجرایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فعالیت می‎کرد. همچنین از سوابق دیگر او در این اداره‌کل می‌توان به فعالیت به عنوان دبیر اجرایی نمایشگاه عکس خوزستان زیبا، دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه عکس بهار خوزستان، مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به مدت شش سال، مدیر روابط عمومی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان به مدت پنج سال، دبیر اجرایی برگزاری روز جهانی گردشگری در استان به مدت پنج سال، کارشناس بازاریابی و تبلیغات اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان، دبیراجرایی نخستین جشنواره ملی فیلم مستند میراث نگاه و مجری رسانه ملی (صداوسیما) اشاره کرد.