نماینده آبادان از اختصاص ۳ میلیارد تومان به تیم نفت آبادان خبر داد

خورنا: عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت ۳ میلیارد تومان برای کمک به باشگاه صنعت نفت آبادان اختصاص داد.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در دیدار عصر روز گذشته نمایندگان با وزیر نفت، وی برای حل مشکلات مالی تیم صنعت نفت آبادان، دستور پرداخت ۳ میلیارد تومان به این باشگاه را صادر کرد.

وی افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات جدی تیم صنعت نفت آبادان مشکلات مالی و عدم پرداخت به موقع هزینه قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم است که با تزریق کمک جدید وزارت نفت به این تیم، شاهد رفع مشکلات این باشگاه بصورت نسبی خواهیم بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود کمک‌های خوبی که برای رفع مشکلات مالی این باشگاه توسط نمایندگان آبادان در مجلس از وزارت نفت در چندین مرحله گرفته شده اما این تیم هنوز انتظارات مردم فوتبال دوست را برآورده نکرده و نتایج آن ناامید کننده است.

انصاری تصریح کرد: متاسفانه در اول فصل با خرید برخی بازیکنان از رده خارج شده و همچنین کادر فنی ضعیف، میلیاردها تومان پول حیف و میل شد که لازم است وزارت نفت زمینه مواخذه افرادی که در این زمینه مقصر بوده‌اند را فراهم کنند.

وی گفت: معنی ندارد کسانی که میلیاردها تومان پول این باشگاه را به دلیل بی‌تجربگی و عدم تدبیر حیف و میل کردند امروز در گوشه و کنار این باشگاه حضور داشته باشند و در راه آن سنگ اندازی کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم تیم صنعت نفت با کادر جدید فنی و همچنین جذب چند بازیکن خوب، زمینه جذب تماشاگران ناامید را به این باشگاه فراهم کند.