پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی هندیجان

خورنا : بهنام خزائلی اظهار داشت: به ‌منظور تکمیل پروژه‌های اجرایی و عمرانی بخش مرکزی این شهرستان، اعتبارات خوب و قابل ملاحظه‌ای به این بخش تخصیص یافته است.
وی افزود: بهسازی، جدول‌کاری و آسفالت روستاهای اطراف هندیجان با پیشرفت ۶۷ درصدی کار را دنبال می‌کند و همچنان در حال اجراست.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، بخشدار مرکزی هندیجان با اشاره به پروژه‌های مذکور خاطرنشان کرد: روستاهای سعید واثقی با اعتبار یک میلیارد ریالی، امامزاده عبدالله و مالک با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، چم‌گراد با اعتبار یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال در حال اجرای پروژه‌های عمرانی با اعتبارات تخصیص یافته هستند.
وی ادامه داد: همچنین روستاهای چم‌تنگ با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، لبن‌آباد با اعتبار یک میلیارد ریال و جیرآباد با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حال انجام پروژه‌هاست.
خزائلی یادآور شد: هندیجان از مناطق بسیار محروم خوزستان بوده که از نظر بسیاری از مسئولان استانی مغفول مانده است.
وی تصریح کرد: وضعیت روستاهای مجاور این شهرستان نیز مطلوب نبوده و تنها با اختصاص اعتبار و تزریق بودجه باید در این راستا حرکتی بنیادین انجام داد.
بخشدار مرکزی هندیجان با اشاره به اینکه خوشبختانه با اعتبارات در نظر گرفته شده می‌توان تا اندازه‌ای مشکل روستائیان این مناطق را برطرف کرد، افزود: با نگاه ویژه دولت به مناطق محروم امیدواریم مشکلات عدیده روستاییان هندیجانی برطرف شود.
وی با بیان اینکه از روستائیان می‌خواهیم در راستای زدودن چهره محرومیت از این مناطق، درخواست‌ها و مشکلات خود را به این اداره انعکاس دهند، گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته و در حال انجام امیدواریم پروژه‌های مذکور تا دهه فجر به مرحله پایانی برسد.