زینب عساکره دختری توانمند از خانواده پتروشیمی امیرکبیر+تصاویر

روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر به نمایندگی از شرکت پرآوازه پتروشیمی امیرکبیر شب گذشته مهمان خانواده عساکره از کارکنان پتروشیمی امیرکبیر بود تا در محفلی صمیمی با اهدای هدیه ای قدردان زحمات زینب عساکره برای افتخارآفرینی در خانواده بزرگ پتروشیمی امیرکبیر باشند.

زینب فرزند محمد عساکره از کارکنان پتروشیمی امیرکبیر نوجوانی ۱۳ ساله با استعدادهای فراوان، عزمی راسخ برای طی کردن پله های ترقی و پیشرفت در مراحل مختلف زندگی خود دارد، دختری که همواره مایه مباهات والدین و معلمین خود بوده است.

 

این نوجوان مستعد، امسال، سال هشتم تحصیلی خود را بدون گذراندن کلاس های درس و راهنمایی مربیان خود، به تنهایی در خانه و با مطالعه شخصی خود تحت عنوان “جهشی” با موفقیت و با معدل بالا گذراند.

 

وی پیش از این سال سوم تحصیلی خود را نیز به این ترتیب گذرانده که بتواند در سن ۱۳ سالگی، خود را به کلاس نهم برساند و همتای هم کلاسی های توانمند خود با شتاب بیشتری افتخارات رنگارنگ برای خود و شهرش بیافریند.

 

سرعت در طی کردن مراحل تحصیلی تنها بخشی از موفقیت های این دختر مستعد و مهربان است، نویسندگی، نمایشنامه نویسی، نقاشی حرفه ای و موسیقی  و کسب مقام ها ی نخست در رقابت های مختلف شهرستانی، استانی و کشوری، عرصه های دیگر درخشش زینب است که با راستی دوستان خود و معلمان را به شگفت آورده است.

 

زیبنب با اعتقادات زیبای مذهبی خود امسال برای اولین بار سفر عاشقانه خود را با پای پیاده به حرم اباعبدالله حسین در مراسم باشکوه اربعین حسینی نیز تجربه کرده است.

 

از ابتدای مهمانی  تا پایان آن والدین این دختر نوجوان  موفقیت ها و مشخصه های خوب اخلاقی این دختر را یک به یک می شماردند، به گونه ای که به راحتی خوشحالی و احساس غروری شیرین را می توان در کلام و صدای پدر و مادر موفق و مهربان وی احساس کرد.

** این مهمانی با اهدای لوح تقدیر، یک دستگاه تب لت و قابی از گل به زینب و گرفتن عکس های یادگاری به پایان رسید.  

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • .... در بند پنجم زینب را اشتباه نوشتید. لطفا اصلاح کنید?
  • ناشناس عالیه