نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خبر داد: به زودی آغاز طرح های بزرگ عمرانی در اندیمشک

به گزارش خورنا، فریدون حسنوند ظهر امروز و در جلسه شورای اداری اندیمشک، چهارم آذر ماه را یک روز بزرگ و یک حماسه مهم ملی دانست و اظهار داشت: چهارم آذر هویت ملی و انقلابی ما ماندگار کرد و این حماسه بزرگ و مردمی امروز سند افتخار مردم اندیمشک در دفاع از انقلاب و کشور است.

وی با بیان این که خدمت رسانی به مردم اندیمشک و توسعه شهرستان با توجه به حماسه های ماندگار این مردم و مقاومت آنان در برابر تهدیدهای دشمنان نظام و انقلاب بیش از گذشته لازم و ضروری است و برای توسعه این شهرستان و خدمت به مردم اندیمشک باید تلاش و مجاهدت کرد.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به تهدیدهای دشمنان و تلاش آنان به جهت آسیب به کشور و انقلاب، ولایت فقیه را عامل عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: خدمت به مردم یک فرصت بی نظیر است، مسئولان برای توسعه اندیمشک و شتاب عمرانی این شهرستان با جدیت و برنامه ریزی عمل و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با بیان این که عمران و اشتغال اولویت های اندیمشک تعیین و برای آن ها تلاش و برنامه ریزی شده است، افزود: امروز اجرای طرح های بزرگی در این زمینه به ارزش چند میلیارد ریالی در حال طراحی و اجرا شده اند که به اطلاع شهروندان نرسیده اند اما به زودی و با اجرای آن ها، مسیر توسعه اندیمشک بیش از گذشته هموار می گردد.

انتهای پیام/