پیگیری مشکلات بهبهان، در جلسه شورای استان خوزستان

خورنا | پدرام کسائی:  رئیس شورای شهرستان بهبهان در گفتگوی اختصاصی با خورنا از برگزاری جلسه شورای استان خوزستان طی امروز ۲۴ آبان ماه، با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان خبر داد.

 

علی آقاجری گفت: از جمله موارد مطرح شده از سوی بنده وضعیت ابتدای جاده منصوریه (روبروی تالارها) بوده، که با توجه به خطرات بسیار برای شهروندان از دکتر شریعتی خواستار پیگیری موضوع از جانب مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان جهت اختصاص بودجه لازم بمنظور روشنایی این قطعه و نصب سرعت کاه در این مسیر بودم.

آقاجری در ادامه گفت: با توجه به طولانی شدن وضعیت ریاست اداره ورزش و جوانان بهبهان از استاندار خوزستان خواستار تعیین وضعیت ریاست این اداره بعد از گذشت هفده ماه از اداره آن با سرپرست شده، و همچنین خواستار مساعدت جهت راه اندازی سالن ورزشی نارنجستان که قریب به پنج ماه است که به حال خود رها شده و تعطیل است شدم.

نماینده شهرستان بهبهان در شورای استان خوزستان تعداد کم تخت های سی سی یو و آی سی یو بیمارستان شهیدزاده را از دیگر موارد طرح شده در جلسه عنوان کرد و خواستار افزایش تخت های مذکور جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان شد.

آقاجری در پایان با اشاره به گذشت ۵ ماه از معرفی بخشدار تشان و عدم حضور وی در محل کار خود گفت: این مورد نیز از موارد بسیار مهمی بوده که به استاندار خوزستان منعکس و خواستار تعیین تکلیف وضعیت بخشدار تشان شدم.