هیچ‌گونه محدودیتی درحوزه تامین آب مورد نیاز کشاورزان پذیرفته نیست

خورنا- پیمان جهانگیری در نشست شورای کشاورزی شهرستان اندیمشک در ساختمان فرمانداری عنوان کرد: بخش مهمی از اقتصاد شهرستان اندیمشک از بخش کشاورزی بوده و از این روی امروز باید با کار کارشناسی نیازسنجی و مطالبات کشاورزان اندیمشک در حوزه تولیدات کشاورزی مد نظر قرار داده شود.

وی، استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری را از گام‌های مهم و جدی برداشته شده در زمینه تولیدات کشاورزی دانست و افزود: توسعه خدمات کشاورزی و تامین نیازهای کشاورزان امری ضروری و مهم برای امنیت غذایی و توسعه اقتصادی است.

فرماندار اندیمشک گفت: باید طبق قانون و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و ایجاد بستر لازم برای تقویت و شکوفایی ظرفیت‌های موجود در شهرستان تلاش و اقدام لازمه انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات کشاورزان تصریح کرد: در حوزه تامین آب مورد نیاز کشت پاییزه در شهرستان برای کشاورزی و تامین نیازهای کشاورزان هیچ محدودیتی قابل قبول نبوده و وجود هر مشکل به معنای کم‌کاری و ناتوانی بوده و پذیرفته نخواهد بود.

جهانگیری اظهار کرد: تحریم و روز شمار آن جز شرمندگی ترامپ چیزی به دنبال نخواهد داشت و ماهیت دولت آمریکا را بیش از پیش نمایان خواهد ساخت.

فرماندار اندیمشک گفت: برای توسعه شهرستان و استان باید به ظرفیت‌های موجود و توان داخلی توجه و مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده و تامین نیازهای شهروندان و توسعه کشور، اقدام و چرخه تولید کشور را با شتاب بیشتری به چرخش درآورد.

انتهای پیام/