مشاور جوان مدیرعامل شرکت گاز خوزستان: اعتماد به جوان مهم ترین عامل توسعه است

مشاور جوان مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه اعتماد و باور به جوانان مهم ترین عامل توسعه است، گفت: خوشبختانه این شرکت زمینه ها را برای حضور فعال جوانان ایجاد کرده است.
مجتبی شیخی در آیین آغاز بکار کارگروه مشاوران جوان شرکت گاز خوزستان ، گفت: مردمی ترین انقلاب دنیا به دست جوانان این کشور رقم خورده است و این درحالی است که نسل جدید قرار است ادامه دهنده راه آن جوانان شجاع باشد.
وی اعتماد به جوان را مهم ترین عامل توسعه یک جامعه دانست و بیان داشت: در صورتی که به جوان باور داشته باشیم شاهد عملکرد بهتر و مناسب در مجموعه های اداری خواهیم بود.
مشاور جوان مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با اشاره به اینکه کشور هم اکنون در مقطع زمانی حساسی قرار دارد، گفت: شرایط پسا برجام و تحریم ها نیاز دارد که جوانان بیش از پیش در صحنه ها حضور داشته باشند.
شیخی خاطرنشان کرد: تاریخ ثابت کرده که استفاده از جوانان بدون تجارب بزرگان غیر ممکن است و به همین دلیل اعضای این کارگروه در تعامل کامل با مدیران ارشد و چهره های با تجربه شرکت گاز تلاش می کنند تا اهداف تعیین شده ، محقق شوند.
وی مقام معظم رهبری بارها بر حضور جوانان در عرصه‌های سازندگی تأکید کردند. ایشان می‌فرمایند در حرکت عظیم ملت ایران باید نسل جوان پیشرو باشد. برای نسل جوان مخصوصا نسل جوان دانشجو بی‌تفاوتی جایز نیست. اکنون هزاران جوان فرهیخته و نخبه با دانش و اندیشه، در انتظار فرصت هستند تا بر مشکلات چیره شوند و آینده روشنی برای ایران بسازند.
شیخی تشکیل اولین کارگروه مشاوران جوان در شرکت گاز استان را نشان دهنده عمق توجه و اهمیت اعتماد به نسل جوان دانست و گفت: خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته منشاء تحولات اساسی در حوزه جوانان خواهد بود.انتخاب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *