رویاپردازی روابط عمومی استانداری در خصوص شهرک رسانه ای: طرحی که در نطفه، فراموش شد

سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان اواخر مرداد سال جاری در خصوص طرح راه اندازی شهرک رسانه ای استان خوزستان، گفته بود: این طرح اکنون در مرحله تکمیل و پخته شدن است و انشاالله بعد از هفته دولت (۶ شهریور) برای نوشتن ایده و نقشه‌راه و نیز شروع فاز اجرایی آن جلساتی را با مدیران رسانه‌ای استان برگزار خواهیم کرد.

از آنجایی که در حال حاضر دفاتر رسانه‌ها نه تنها هزینه‌های سنگینی را به اقتصاد رسانه‌‌های مذکور تحمیل می‌کنند بلکه در مواقعی هم به دلیل مسکونی یا تجاری بودن این ساختمانها از استاندارهای لازم جهت کار رسانه‌ای به دور هستند لذا براین اساس تصمیم داریم که با همکاری رسانه‌ها به سمت احداث یک شهرک رسانه‌ای در استان خوزستان حرکت کنیم.

هرچند این طرح در ابتدا با مخالفت برخی فعالین سرشناس رسانه ای استان روبرو شد و ظن آن می‌رفت که این طرح برای کنترل بیشتر و قرار گرفتن رسانه ها زیر بلیط دولت برنامه ریزی شده باشد، اما این یادداشت کوتاه فقط بر این اساس نگارش شده است که مسئولین از آلزایمر زودرسی که دچار آن شده اند نجات پیدا کنند.

با گذشت حدود ۳ ماه از هفته دولت و قول بررسی این طرح با حضور مدیران‌رسانه های استان، هنوز هیچ خبری از بررسی این طرح در نشستهای تخصصی نیست و مشخص است که این طرح به دلایل نامعلومی در نطفه به فراموشی سپرده شده است.