برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان بندر ماهشهر

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر ، متعاقب برگزاری جلسات توجیهی آموزشی از سوی معاونت اجتماعی دانشگاه ، به منظور تسهیل تشکیل موسسأت خیریه ی بیمارستانی در جوار بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان، در نشستی با حضور امام جمعه شهرستان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، رییس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و جمعی از خیرین شهرستان ، انتخابات اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان بندر ماهشهر تشکیل گردید و اعضای هیأت مدیره ی این مؤسسه انتخاب شدند.

این جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری به نام و خیر شهرستان حاج حسن حلافیان آغاز شد .در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان ضمن تاکید بر تلاش بیش از پیش متولیان سلامت مردم برای ارائه خدمات در خور و شایسته از فعالیتها و اقدامات مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر نمود و خواستار تسهیل در انجام امور درمانی شهروندان شد .

امام جمعه شهرستان در قسمتی از بیاناتش اظهار داشت : ماهشهر افتخار دارد در حوزه خیریه بیمارستانی پیشگام است .

محمد امین زرگر در تشریح فعالیت خیریه های بیمارستانی گفت : تشکیل خیریه بیمارستانی به منظور سیاست گذاری و برنامه ریزی برای هدایت اصولی و ساماندهی کمک ها و مشارکت های مردمی و خیرین صورت می پذیرد .

وی با ابراز خوشنودی از برگزاری انتخابات  موسسه ی خیریه بیمارستان معرفی ، آن را از مصادیق بارز و عینی حضور و مشارکت خیرین در تحقق اهداف نظام سلامت دانست.
ایشان در ادامه به بیان اهداف، ارکان، فرآیند های قانونی و اجرایی در تشکیل این مؤسسات و نحوه ی ارایه ی خدمت و فعالیت آن پرداخت .

گفتنی است در این انتخابات آقایان حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان ، حاج آقا طباطبایی ، حاج آقا جمشیدی ، حاج ابراهیم ریحانی و حاج حسن حلافیان به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد دورقی و حاج محمود رفیعی به عنوان اعضای علی البدل این موسسه انتخاب شدند و همچنین شمس اله گشتیل به عنوان بازرس موسسه و عطااله معشوری بازرس علی البدل انتخاب شدند .