پائولو سرجیو: سخت است بپذیریم خطای بازیکن ما کارت قرمز داشت/ خوب کار می‌کنیم تا آینده تیم را بسازیم

خورنا- پائولو سرجیو در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. امروز تیم برتر زمین بودیم. در نیمه اول نتیجه خوبی گرفتیم و با دقت بیشتری بازی کردیم. ما تیم برتر نیمه دوم هم بودیم، اما روند بازی تغییر کرد. خیلی سخت است که بپذیریم خطای بازیکن ما کارت قرمز داشت، چون بازیکنم شانه به شانه با بازیکن نفت در حرکت بود.

وی ادامه داد: درباره تیمم باید بگویم که ما به میانه جدول نزدیک هستیم و زحمات زیادی می‌کشیم. ما نسبت به لیگ گذشته تیم جوان‌تری داریم و در هر بازی برای سه امتیاز می‌جنگیم. از عملکرد بازیکنانم که در هر بازی از خود نشان می‌دهند، راضی هستم. ما در هر بازی می‌خواهیم فوتبال زیبا ارائه کنیم و قطعاً در آینده تیم بهتری خواهیم شد. ما به نیم‌فصل نزدیک شدیم و امیدواریم منابع مالی تأمین شود و بازیکن بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که «آیا به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی هستید یا قرار است در میانه جدول باقی بمانید؟»، خاطر نشان کرد: در ابتدای فصل به دنبال گرفتن سهمیه آسیا نبودیم، اما اگر بخواهیم در رویای خودمان باشیم کار بسیار سختی در پیش داریم. ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم، اما فقط شش بازیکن توانستیم جذب کنیم. اگر همان بازیکنان بودند و شش بازیکن جدید هم می‌گرفتیم شرایط‌مان خیلی بهتر بود.

سرجیو افزود: باید با پولی که در اختیار داریم دنبال بازیکن خارجی خوب بگردیم تا جذب کنیم که البته تا الان این کار نشده است. باید چه می‌کردیم؟ از لیگ یک بازیکن جذب کردیم و در کنار آن از بازیکنان جوان خودمان استفاده کردیم تا آینده خوبی برای فوتبال آبادان رقم بزنیم. در کنار همه اینها به خاطر اشتباهات بچگانه در برخی از بازی‌ها نتیجه را از دست دادیم که اگر این‌طور نبود رتبه بهتری داشتیم. بدون با صبر و کار بیشتر می‌‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. ما خوب کار می‌کنیم تا آینده تیم را بسازیم.

وی در پایان گفت: نمی‌توان از ابتدای کار به قهرمانی فکر کرد و باید بازی به بازی جلو رفت. بازی بعدی ما با نساجی است و بازی به بازی پیش می‌رویم. در پایان فصل خواهیم دید که در کجای جدول لیگ برتر قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/