سرنوشت نامعلوم کشتی همراهان خودرو ملل+سند، مدیرعامل این شرکت کیست؟

خورنا_ اگر به دنبال خرید خودرو هستید قطعا شرکت همراهان خودرو ملل واقع در خیابان نوزدهم شرقی کیانپارس همراه خوبی برای شما نخواهد بود زیرا که حتی نام مدیرعامل این شرکت در کارت ویزیت و در اظهارنامه حقوقی با هم تفاوت دارد و دقیقا برای مشتری روشن نیست که چه کسی مدیرعامل اصلی این شرکت است.

بر روی کارت ویزیت این شرکت شخصی به نام آقای بلور بعنوان مدیرعامل این شرکت به مشتریان معرفی میشود و در کمال تعجب در متون حقوقی شخصی به نام خانم سحر عبداللهی بعنوان مدیرعامل شرکت همراهان خودرو ملل معرفی می شود.

متاسفانه این شرکت به سبب عدم تعهد و بدقولی های مکرر برخی از خریداران خود را به دردسر انداخته و برخورد قانونی متناسب با این شرکت تا کنون صورت نگرفته، تا آنجا که این شرکت با وجود عدم تعهدات به وعده های خود طی ماه های گذشته هم چنان در حال عقد قرارداد و تبلیغات برای جذب مشتری بیشتر است.

در این خصوص به سراغ یکی از خریداران این شرکت غیر همراه رفتیم تا ماجرای عقد قرارداد خود را که در اسفندماه سال گذشته بسته شده بود بیان کند.همچنین پایگاه خبری خورنا آمادگی انتشار توضیحات و پاسخ شرکت مذکور و نهادهای ذی صلاح و مستندات مربوط به این پیام مردمی را به صورت کامل دارد.

خریدار این شرکت اظهار داشت: در تاریخ دوم اسفندماه سال ۱۳۹۶ به منظور خرید یک دستگاه تویوتا یاریس صندوقدار فول آپشن مدل ۲۰۱۷به شرکت همراهان خودرو ملل مراجعه کردیم و مقرر گشت که نهایتا تا ۲۵روز کاری بعد این شرکت به تعهد خود مبنی بر تحویل خودرو در کف گمرک خرمشهر اقدام نماید.

در زمان عقد قرارداد صدای بلند یکی از خریداران در دفتر این شرکت توجه بنده را به خود جلب کرد که اعلام میکرد پولم را پس دهید، این امر سبب شد تا از مدیر ارشد فروش سوال کنم که آیا خودرو نهایتا تا آخر اسفندماه سال ۱۳۹۶ تحویل ما میشود یا خیر؟ایشان با اعتماد به نفس بالا گفتند تا آخر ماه که خیلی زمان است،۲۵روز کاری را ما در قرارداد قید کرده ایم که به مشتری بد قول نشویم.

هم چنین قابل ذکر است که بنا بر ضوابط شرکت برای عقد قرارداد باید حداقل ۵۰درصد قیمت خودرو را برای عقد قرارداد پرداخت می کردیم و به ما گفته شد هرچقدر از این میزان بیشتر پرداخت کنید خودروی شما سریع تر خریداری می شود لذا از خودروی ۶۸میلیون تومانی این جانب ۴۰میلیون تومان پرداخت کردم.

پس از گذشت موعد مقرر طی بررسی که انجام دادم شرکت ضمن عذرخواهی اعلام کرد پلاک گذاری متوقف شده است که بعدا طبق بررسی هایی که انجام دادم متوجه شدم که در زمان عقد قرارداد پلاک گذاری متوقف بوده و شرکت این امر را از ما پنهان کرده بود.

از آن زمان تا کنون هزاران وعده و روز مشخص کردند و تعهد دادند که به آبروی شرکتمان قسم میخوریم که خودروی شما را به زودی تحویل می دهیم تا آنجا که آقای پدرام محمدزاده، مدیر ارشد فروش شرکت همراهان خودرو ملل در تاریخ ۲۳تیرماه سال ۱۳۹۷بصورت کتبی و با امضاء خود اعلام کردند که خودروی شما خریداری شده و تحویل کشتی دادیم و به زودی این خودرو کف گمرک خرمشهر تحویلتان داده می شود اما متاسفانه تا کنون این خودرو به خاک ایران نرسیده است.

البته قابل ذکر است که در میان وعده وعیدهای این شرکت مسئولان آن با تلفن همراه بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که خودرو خریداری نشده است یا نوع ماشین را تغییر دهید یا فسخ قرارداد کنید که پس از ناراحتی به وجود آمده مدیر ارشد فروش این شرکت غیرمتعهد اعلام کرد که اشتباه صورت گرفته است.

از آنجا که دیدیم هیچ کدام از وعده ها محقق نمیشود و دیگر به سمت رفته که جواب تماس ها داده نمیشود یا آنکه با لحن تندی جوابمان را می دهند تصمیم گرفتم و به سازمان بازرسی اداره صنعت،معدن تجارت استان خوزستان مراجعه کردم و پس از احضار چندباره مسئولان این شرکت تنها یک دفعه نماینده حقوقی شرکت حضور یافت و یک دفاعیه نوشت که در آن مورد هم باز به تعهدات خود عمل نکردند.

لذا سازمان بازرسی طی نامه ای با عنوان عدم اجرای تعهدات شرکت همراهان خودرو ملل بنده را به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردند و روال پرونده از این طریق در حال پیگیری است اما نکته ای که قابل تامل است آن است که شهروندان قبل از هرگونه عقد قرارداد حتما از اعتبار شرکت مطمئن شوند و متن قرارداد را پیش از امضاء در اختیار یک وکیل قرار دهند.

هم چنین از مراجع محترم قضایی و قانونی تقاضا دارم تا برای احقاق حقوق شهروندان محترم با چنین شرکتهایی که به رغم داشتن مجوز رسمی فعالیت میکنند برخورد جدی و لازم را همانند گذشته، انجام دهند.

این نکته نیز قابل ذکر است که پس از آنکه بنده به تعزیرات حکومتی مراجعه کردم شرکت درخواست کرد که جلسه ای با حضور مدیرعامل همراهان خودرو(آقای بلور که بر روی کارت ویزیت بعنوان مدیرعامل معرفی شده است) برگزار شود که ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و آقای پدرام محمدزاده، مدیر ارشد فروش خود را به عنوان نماینده تام الاختیار معرفی کردند.

مدیرارشد فروش این شرکت ضمن قبول قصور از سوی شرکت همراهان خودرو ملل به ما اعلام کرد که با همان درهم ۱۳۰۰تومانی در اسفندماه سال۱۳۹۶ یک عدد خودروی النترا نیوفیس پرآپشن سوپر مدل ۲۰۱۸را در کف گمرک خرمشهر تحویل ما دهند و مابه التفاوت جزئی هم محاسبه شود که یا شرکت به ما پرداخت کند و یا آنکه ما به شرکت پرداخت کنیم.

همچنین قول مساعد دادند که تمامی هزینه های پارکینگ گمرک خرمشهر برای خودروی النترا توسط شرکت پرداخت شود، این عمل نیاز به عقد صورتجلسه ای جدید داشت و تمامی این صحبت ها بصورت کلامی گفته شد و زمانی که قرار به امضاء صورت جلسه توسط این جانب رسید در متن صورت جلسه جدید که سبب فسخ قرارداد قبلی میشد قیمت درهم ۱۳۰۰تومانی قید نگردید که پس از درخواست اینجانب مبنی بر قید قیمت این شرکت از آوردن آن امتناع کرد.

آقای پدرام محمدزاده به ما اعلام کرد که آوردن متن مذکور پس از بازدید النترا ۲۰۱۸در کف گمرک خرمشهر انجام شود و اگر خودرو مورد تایید اینجانب بود در جلسه بعدی با قیمت درهم استعلام شده دراسفندماه سال ۱۳۹۶ صورتجلسه امضا شود و گفتند که با آقای سعیدزاده مدیر فروش در کف گمرک خرمشهر هماهنگی های لازم جهت بازدید فردا انجام شده است.

پس از آن که با آقای سعیدزاده جهت هماهنگی بازدید خودرو در کف گمرک خرمشهر تماس گرفتیم ایشان امتناع کردند و اعلام کردند که تا زمانیکه متن صورتجلسه امضا نشود امکان بازدید از خودروی مذکور به هیچ عنوان وجود ندارد فلذا دوباره به دفتر شرکت همراهان خودرو ملل مراجعه کردیم.

در جلسه بعدی مدیرعامل این شرکت که نامشان بر روی کارت ویزیت آورده شده(آقای بلور) با لحن تندی ما را از شرکت بیرون کرد زیرا گفت باید به درهم روز حساب کنید و خودروی النترا متعلق به شما نیست و اگر این خودرو را می خواهید باید قرارداد گذشته بصورت کامل فسخ و خودروی النترا با قیمت روز از سوی شما خریداری شود و تمامی قول و قرارهایی که با آقای محمدزاده بعنوان نماینده تام الاختیار ایشان که گذاشته بودیم وقت کشی بوده است.

در این هنگام مدیر ارشد فروش نیز هیچ گونه صحبتی انجام نداد و از وعده هایی که ایشان به ما در روز قبل داده بود صحبتی به میان نیاورد البته که ایشان در تاریخ ۲۳تیرماه سال ۹۷هم بصورت کتبی و با امضاء خود اعلام کرده بود که خودروی تویوتا یاریس بنده تحویل یارد کشتی شده و به زودی در کف گمرک خرمشهر تحویل این جانب می شود که تا تاریخ ۱۹آبان ماه سال ۱۳۹۷ نه خبری از خودرو است و نه خبری از کشتی که ایشان گفته بود خودروی اینجانب در یارد آن است.

اتتهای پیام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس کلاه بردار و شیاد به معنای تمام کلمه هستند . دوست عزیز قصه شما قصه من نیز هست متاسفانه.
  • ناشناس شیاد،کلاهبردار،بی شرف هر چی بگم کم گفتم،این داستان خیلی نزدیک به قصه ماهم با این شرکت شیاد هست،
  • Saam دوستان کسانی که ازشرکت متقلب وکلاه برداروعوام فریب همراهان خودروملل شکایت داره.هرچه زودتربه شعبه۱۸بازپرسی دادگاه انقلاب واقع درکیانپارس اهوازمراجعه کنه.آقای صادق بلوروخانم سحرعبداللهی وآقای پدرام محمدزاده ممنوع الخروج شدندواموالشون توقیف شده که بزودی احکام کیفری برای این کلاه برداران صادرمیشه.ازمالباختگان درخواست میشه که جهت تسریع درامر،به دادگاه مذکورمراجعه کنند۲۲اسفند۹۷
  • Saam دوستان کسانی که ازشرکت متقلب وکلاه برداروعوام فریب همراهان خودروملل شکایت داره.هرچه زودتربه شعبه۱۸بازپرسی دادگاه انقلاب واقع درکیانپارس اهوازمراجعه کنند.آقای صادق بلوروخانم سحرعبداللهی وآقای پدرام محمدزاده ممنوع الخروج شدندواموالشون توقیف شده که بزودی احکام کیفری برای این کلاه برداران صادرمیشه.ازمالباختگان درخواست میشه که جهت تسریع درامر،به دادگاه مذکورمراجعه کنند۲۲اسفند۹۷
  • ناشناس دوستان لطفا پیگیری کنید و اگر شما هم در دام چنین شیادانی گرفتار هستید، حتما ب دادگاه انقلاب کیانپارس مراجعه حضوری کنید تا حق و حقوقتون ضایع نشود انشالله
  • علی سلام. من هم سال ۹۶ در دام این کلاهبرداران و شیادان افتادم و هنوز که هنوزه این نامردا پولمو پس ندادن. ممنون ازینکه اطلاع دادید. من حتما در اولین روز کاری به شعبه ای که گفتید مراجعه می کنم و شکایتمو می نویسم. من سال ۹۶ حدود ۱۰۰ میلیون بهشون پول دادم که رقم قابل توجهی هست.
    • ناشناس انشالله خدا ازشون بگذره .انشالله
  • ناشناس متاسفانه بنده هم در سال ۹۷مبلغ۵۰ میلیون بهشون دادم و هنوز جوابی صادقانه ای به بنده ندادن،فقط به تاخیر میندازن و وقت میخرن
    • ماباخته همشون دزد بیشرف هستن از مدیریت این باند گرفته تا مسئولین فروش و بازاریابهای دروغگو و کلاس ،همه از کثیف ترین و پست ترین اقشار این جامعه هستن.
  • ماباخته همشون دزد بیشرف هستن از مدیریت این باند گرفته تا مسئولین فروش و بازاریابهای دروغگو و کلاس ،همه از کثیف ترین و پست ترین اقشار این جامعه هستن.
  • ناشناس شرکت شیاد همراهان خودرو، من هم ۱ سال هست که پولم دست این شیادها هست، تمامی مدیران پست و کم مقدار این شرکت ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شدن، من هم در شعبه ۱۸ حاضر شدم و روند را پیگیری نمودم، داستان همگی به یک شکل هست و به یک صورت کلاهبرداری کردن، انشاالله که پولی رو که از راه حلال بدست آوردم از حلقوم این شیطان صفت ها در میارم
  • ناشناس دوستان این شرکت کارش صرفا کلاهبرداری و هیچ خبری از ماشین نیست لطفا گول تبلیغات شون رو نخوریم هرکس هم مثل ما مالباخته س لطفا به دادگاه شعبه ۱۸ بازپرسی مراجعه کنه سردسته همه شون صادق بلوربر با سحرعبداللهی و پدرام محمد زاده
    • ناشناس آره.دقیقا . من سه سال پول ام دستشونه . مال بالخته ام..علاوه پول ام . متضرر هم شدم . دولت و قوه قضایه هیچ کاری نمی کنه
  • ناشناس سردسته اصلی این گروه صادق بلور بر با سحرعبداللهی این دوتا باعث شدن که بقیه ای مثل سعیدزاده و محمدزاده سر مردم کلاه بزارن با کلاهبرداری پولدار شدن وگرنه خودشون یک مشت گدازاده بدبختن خدا ازشون نگذره
  • ناشناس این شرکت از قبل هم با عنوان توسعه و تدبیر بلور فعالیتهای دیگه ای داشت شکات دیگری هم داره در زمینه های مختلف نه تنها ماشین از بقیه شاکیان که این پیام‌میبینن هم خواهش میکنیم به شعبه ۱۸بازپرسی مراجعه کنن که پرونده اونا هم رسیدگی بشه عامل اصلی همه این بدبختی ها هم صادق بلور بر با سحرعبداللهی ان شاالله زودتر گوشه زندان میبینمیشون خدا لعنتشون کنه این دوتا یک مشت آدم گدازاده بدبختن که با پول مردم ادای پولدارها رو در میان خدا نکند که گدا معتبر شود اخه متاسفم برا خانواده هاشون که همچه بچه های رو تحویل جامعه دادن
    • ناشناس کاملا درسته .دولت و قانون هیچ کاری نمی کنه بعد .سه سال شکایت . تازه پرونده یک ساله رفته دادگاه . مال امو که ندادند هیچ. تا زه متضرر هم شدم
    • ناشناس دقیقا . خدا ازشون بگذره انشالله. من مالباخته همین شرکت ام از سال ۹۴
  • ناشناس خیلی خنده داره بعد از این هم نا رضایتی مردم هنوز سطح شهر راحت تبلیغات میکنن
    • ناشناس درسته . کاملا حق باشماست .قوه قضایه باید جلوی این تبلیغات کذب,و واهی رو بگیره,
  • ناشناس بسلام و خسته نباشید . درمورد شرکت همراهان ملل .خودرو . اینجانبه شاکی این تقاضا دارم با شکات این شرکت مصاحبه‌های صورت بگیر د و اطلاعات در اختیار عموم قرار بگیرد شرکت می باشم .
  • مال باخته من هم ماه پیش ۵۰ میلیون پول دادم الان این پیامها خوندم زنگ زدم تمام گوشیهاشون خاموش هست
  • سید دوستان عزیز همه مدیران این شرکت در حال حاضر در زندان به سر میبرند برای پیگیری به دادگاه انقلاب کیانپارس مراجعه فرمائیید
  • ناشناس این کلاهبردارا دوسال پیش پول و مال یه عده رو خوردن چ بدبختشون کردن.دوسال پول ما خوابیده بدون هیچ حرکتی از سمت کسی