صدور مجوز ۲۴ نشریه در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

خورنا: مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: این دانشگاه در موضوع‌های مختلف مجوز ۲۴ نشریه را برای دانشجویان صادر کرده که در حال حاضر از این تعداد ۱۷ نشریه فعال در بین دانشجویان دانشگاه توزیع می‌شود.

احسان برگ‌باد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی روز شنبه در دانشگاه علوم و فنون دریایی شهرستان خرمشهر نمایشگاه کتابی برای دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع‌های فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، عقیدتی، مذهبی، رمان و تاریخ در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: علاقه‌مندان به مقوله‌های مختلف کتابخوانی می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با ۴۰ درصد تخفیف، از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در نمایشگاه علوم و  فنون دریایی خرمشهر برای هفته کتاب گفت: هر سال در دو تا سه نوبت مختلف نمایشگاه کتابی در دانشگاه برپا شده همچنین دانشجویان علاقه‌مند به کتاب همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اردیبهشت ماه به تهران اعزام می‌شوند.

برگ‌باد ادامه داد: کارگاه روزنامه‌نگاری نیز در روز پنجشنبه و در سطح مدیران مسئول نشریات داخلی دانشگاه و دانشجویان فعال در این حوزه‌ با حضور مدرسی از اهواز برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در موضوع‌های مختلف فرهنگی، تخصصی، اجتماعی مجوز ۲۴ نشریه را برای دانشجویان صادر کرده که در حال حاضر از این تعداد ۱۷ نشریه فعال در بین دانشجویان دانشگاه توزیع می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *