انتصاب عجیب در مسجدسلیمان/ انتصابات منافعی شهرستان از اتاق فکر کدام جریان کنترل میگردد؟

خورنا: زمانی که رئیس ستاد جمنا در دولت روحانی به مدیریت اداره مخابرات مسجدسلیمان منصوب میشود.

اعتراض ستاد مرکزی، ستاد اصولگرایان مستقل، ستاد اعتدال‌و توسعه و ستاد مردمی دکتر حسن روحانی در شهرستان مسجدسلیمان به انتصاب اخیر در اداره مخابرات شهرستان مسجدسلیمان

جناب وزیر و آقای استاندار مردم مسجدسلیمان شاکی و گله‌مند از انتصابات اخیر هستند

به لطف استاندار شریعتی نیروهای جمنا رایکالی غیر تخصصی و منافعی در راس امورند حتی از انتصابات فوتبال هم در این شهرستان نمیگذرند.

عملآ دولت روحانی در راس است ولی عملا نیروهای رییسی مسئولیت میگیرند.

رای ۷۶ درصدی مردم در صندوق روحانی نشانه نه مردم به وضعیت موجود بود.

آقایان مردم مسجدسلیمان نتیجه ارای خود را مطالبه میکنند.

ستادهای روحانی در مسجدسلیمان بابت این انتصابات از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی میکنند

واقعا چند درصد از مدیران در منطقه منصوب جریان دولت و وفادار به ارمانهای دولت اعتدال هستند؟

انتصابات منافعی منطقه از اتاق فکر و کدام جریان مرموز هدایت میشود؟

شنیدن اخبار عجیب و غریب در فضای سیاست این روزها برای همه فعالین اجتماعی و سیاسی خوزستان به امری عادی بدل شده است حتی اگر این خبر انتصاب یکی از تابلوداران ستاد جمنا در استان و رئیس ستاد رقیب دکتر روحانی در انتخابات گذشته به عنوان مدیر مخابرات مسجدسلیمان باشد.

در واقع به نظر میرسد این فیل هوا کردن اخیر نتیجه منفعت طلبی عده‌ای است که در پوشش اعتدال با روابط خاص خود به بدنه دولت نفوذ داده شده اند و حالا به دنبال سرمایه گذاری بر روی جریان رقیب دولت میباشند و بدتر از همه اینکه تمام این فجایع در سایه بی تفاوتی وزیر ارتباطات و استاندار واقع شده است و بعضا دیده شده با چراغ سبز اقایان نیز انجام میپذیرد.

به هر صورت مسئولیت انتصاب اخیر با اذری جهرمی وزیر جوان دولت میباشد که با عدم کنترل دقیق زیر مجموعه تحت امر موجب سوء استفاده جریانات منفعت طلب سیاسی علی الخصوص دخالت های نماینده مسجدسلیمان و نفوذ نیروهای مخرب تفکر دولت گردیده.

و اما سخنی با استاندار دولت روحانی: به راستی چند درصد انتصابات اخیر مطابق تفکر دولت و از میان نیروهای وفادار به تفکر دولت روحانی انجام پذیرفته است؟

به راستی انتصابات فوق از اتاق فکر کدام جریان کنترل میشود؟

جناب وزیر ضمن توجه به رای ۴۷ هزار نفری مردم منطقه به تفکر اعتدالی دولت انتصاب اخیر را کان لم یکن و مدیرکل خاطی را توبیخ نموده و جلوی سوء استفاده جریان رقیب دولت همینطور نماینده شهرستان در امر انتصابات را بگیرید که شاید خسارات وارده به جریان حامی دولت تا حدی جبران گردد

قضاوت در این زمینه را به عهده عموم شهروندان مسجدسلیمان واگذار میکنیم

ستاد انتخاباتی مرکزی، ستاد اصولگرایان مستقل، ستاد اعتدال‌و توسعه و ستاد مردمی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی در مسجدسلیمان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *