بازدید استاندار خوزستان از مناطق روستایی شهرستان اندیکا

میثاق حاجتی | خورنا: غلامرضا شریعتی روز جمعه از دو منطقه روستایی شهرستان اندیکا بازدید کرد و ضمن گفت و گو با اهالی این مناطق روند خدمت رسانی و مشکلات زیرساختی این مناطق را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خورنا و به نقل  از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی روز جمعه از دو منطقه روستایی شهرستان اندیکا بازدید کرد و ضمن گفت و گو با اهالی این مناطق روند خدمت رسانی و مشکلات زیرساختی این مناطق را مورد بررسی قرار داد.
وی در این جریان این بازدید ها گفت: در سفرهای قبلی به دو منطقه مسیر امامزاده عبدالله و و روستاهای مهری موفق نشده بودیم
حضور داشته باشیم و قول داده بودم که خوشبختانه امروز توفیق بود خدمت آنها رسیدیم و در جریان زحماتی که مسئولین می‌کشند و تلاش‌هایی که می‌کنند قرار گرفتیم.
استاندار خوزستان افزود: امروز از این دو مسیر بازدید کامل کردیم و راه آنها مهمترین مسئله است به این صورت که جاده در این دو منطقه بسیار صعب العبور است و اهالی در سختی هستند و از این جهت حتی برای رسیدگی های بهداشت و سلامت با توجه به نبودن راه مشکل است.
شریعتی خاطرنشان کرد: در عین حال که این مناطق بسیار مناطق بکر گردشگری است و اگر این زیرساخت توسعه که جاده است تامین شود امکان خلق ثروت های جدید در این مناطق و  توانمندسازی مردم منطقه صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: با جاذبه‌های گردشگری که در این مناطق است انشاالله امیدواریم با تصمیم گیری که شده است و پیگیری های مجدانه نماینده مردم، فرماندار شهرستان و بخشداران، شهرسازی و امور عشایر و سایر مسئولین بتوانیم کارها را جلو ببریم و کمک کنیم تا مشکلات را حل شود و شرایط برای جذب گردشگر و توسعه منطقه فراهم شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *