تدوین برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان

  • خورنا | پدرام کسائی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان از تدوین برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ خبر داد.

 

 رسول عبدی پور گفت: با تلاش و همت کارشناسان ادارای و تنی چند از همکاران فرهنگی، برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان با ۳۰ شاخص تدوین شد.

وی افزود: در این برنامه اولویت اول توجه به دوره پیش دبستانی به عنوان اصلی ترین مرحله شکل گیری شخصیتی دانش آموزان است.

عبدی پور با اشاره به اهمیت تربیت انسان اجتماعی، اضافه کرد: از اولویت های مهم دیگر برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان، می توان تدوین اولویت های پرورشی و نگاه تربیتی ویژه به دانش آموزان در جهت آماده سازی آنان برای ورود به جامعه را نام برد.

وی برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان را یک برنامه علمی- آموزشی خواند و اظهار کرد: در این برنامه امر آموزش دانش آموزان و ارتقاء علمی و عملی همه مجموعه مدنظر بوده و برای بهبود جایگاه کنکور شهرستان نیز برنامه هایی ارائه شده است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به اولویت های حوزه پشتیبانی، یادآور شد: تکریم و ارتقاء کمی و کیفی خدمت رسانی به فرهنگیان از شاخص های مهم مورد توجه در این برنامه است.

عبدی پور تاکید کرد: برنامه توسعه آموزش و پرورش بهبهان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ برگرفته از سند تحول بنیادین و براساس شاخص های ملی، استانی و بومی تدوین شده است.

وی در پایان گفت: این برنامه زیر چاپ رفته و به زودی در اختیار کلیه مدارس قرار داده می شود تا در مدارس به مرحله اجرا در آید.