وضعیت مالی باشگاه صنعت نفت خوب نیست

خورنا : علیرضا خلیلی‌نیا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به نمایش گذاشته و مستحق پیروزی بودیم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی در همین خصوص اضافه کرد: شکست دادن ملوان در زمین انزلی و در جایی که تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن ناکام ماندند به هیچ عنوان کار ساده‌ای نبوده ولی با توجه به اینکه سرمربی تیم ما قول این پیروزی را داده بود برای کسب هر سه امتیاز وارد زمین شدیم.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به مصدومیت دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت در شب مسابقه مقابل ملوان بندر انزلی گفت: حبیب دهقان در این مسابقه در دقایق ابتدایی مصدوم شد ولی با فداکاری در زمین ماند تا یکی از بهترین‌های بازی باشد.
وی خاطرنشان کرد: پاداش ویژه یک میلیون تومانی را برای بازیکنان اصلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خاطر پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی در نظر گرفته‌ایم.
خلیلی‌نیا در ادامه از وضعیت بد مالی باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد و تصریح کرد: در حال حضور وضعیت مالی باشگاه ما به هیچ وجه خوب نبوده و بازیکنان ما بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.
وی اضافه کرد: این هفته برای رفع مشکل مالی به تهران رفته تا با مرتفع کردن این معضل در ادامه مسابقات بدون دغدغه وارد بازی‌ها شویم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور، پنجشنبه با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود ملوان بندر انزلی را شکست داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *